۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۶۹۷۲
مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و بی‌عدالتی است

حجت الاسلام معبودی با بیان این که تاریخ پیش از انقلاب اسلامی، سراسر ظلم و بی‌عدالتی است که حاکمان خودشان را غالب و مردم را مغلوب و رعیت خود می‎پنداشتند، گفت: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از ظلم و بی‌عدالتی است.
حجت الاسلام علی معبودی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع مسئولین و روحانیون حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور استان برگزار شد با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از زیر یوغ ظلم و ستم و بی‌عدالتی است.

حجت الاسلام معبودی ابراز کرد: تاریخ پیش از انقلاب اسلامی، سراسر ظلم و بی‌عدالتی است که حاکمان خودشان را غالب و مردم را مغلوب و رعیت خود میپنداشتند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سرنوشت حاکمیت به دست ملت سپرده شد.

وی افزود: دهه فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نگاه به مسیری كه تاكنون آمده‌ایم.

استاد حوزوی اظهار کرد: امروز دشمنان به خیال خام خود درصددند كه با اعمال تحریم های ظالمانه، اهانت به مقدسات اسلامی و ناامن کردن منطقه، به جهان اسلام و به ویژه ملت كفرستیز ایران ضربه بزنند كه همیشه ناكام مانده و شكست خورده‌اند و بر ماست كه امروز همچون گذشته گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد.

استاد دینی بیان کرد: با وجود تمامی دسیسه ها، دشمنی های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رویش های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی، همچنان ادامه دارد.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: بی شک در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان، اسلام تولدی دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه‌ای تعيين كننده و بی مانند بود.

وی در پایان گفت: با طلوع انقلاب اسلامی، نور آن تمام جهان را فرا گرفت و دشمنان در جهان تلاش کردند این نور را خاموش کنند اما هرچه تلاش می‌کنند به سود ایران تمام می‌شود./853/102/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

 

ارسال نظرات