۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۷۰۱۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

انقلاب اسلامی با محوریت مردم، روحانیت و مساجد پیروز شد

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به محوریت روحانیت و مساجد در مبارزات انقلابی و پیروزی انقلاب، گفت: این انقلاب با رهبری روحانیت و مرجعیت عالی تشیع حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد و به پیروزی رسید.
دهه فجر

حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به محوریت روحانیت و مساجد در مبارزات انقلابی و پیروزی انقلاب، اظهار داشت:  این انقلاب با رهبری روحانیت و مرجعیت عالی تشیع حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد و به پیروزی رسید.

وی با تأکید بر برگزاری پرشکوه جشنهای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: برنامه‌های دهه فجر باید در مساجد پررنگ‌تر از هر مکان دیگری برگزار شود، چرا که مساجد محور اجتماع، اتحاد و انسجام مردم در اهداف و حرکت بود که نتیجه آن انقلاب بزرگ ایران شد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به نقش اساسی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، حضور مردم در جشنهای انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن را مهم و ارزشمند تلقی کرد و گفت: این انقلاب با مردم پیروز شده است و با مردم نیز باید تداوم یابد، حمایت مردم پشتوانه حقیقی انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن در صیانت از ارزشهای انقلابی، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک تکلیف است و همه باید در این جشن بزرگ انقلاب حضوری پرشور داشته باشند تا دشمن مانند گذشته از تعرض و امید به تضعیف انقلاب مأیوس و سرخورده شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان از حضور پرشور و انقلابی مردم در این مراسم ترس و واهمه دارند، تصریح کرد: به طور یقین مردم با هوشیاری کامل در مراسم 22 بهمن حضور خواهند داشت و بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس خواهند کرد.

وی با اشاره به جایگاه نقش نماز جمعه در کشور اسلامی و آگاهی مردم به زمان و توطئه های دشمنان نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: نماز جمعه سنگر و قرارگاه ایمان و آگاهی بخش جامعه اسلامی است، حضور در نماز بصیرت زا است و در تداوم انقلاب نقشی بی بدیل دارد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه باید از تریبون نماز جمعه نیز برای بیان دستاوردهای انقلاب و ترویج و تحکیم ارزشهای انقلابی بهره جست، ابراز داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزشهای انقلابی است، باید از دهه فجر بهترین استفاده و بهره را برد./854/302/ب2

ارسال نظرات