۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۰۷۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی مبلغان است

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها در داخل و خارج تلاش می کنند دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، گفت: دهه مبارک فجر فرصت تبلیغی بسیار مناسبی برای روحانیان است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را برای عموم جامعه به خوبی تبیین و تشریح کنند.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر در ساری برگزار شد، بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود به این مسأله مهم بیشتر توجه کنند.

وی از استقلال به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب قطع وابستگی ملت ایران به دیگر کشورهای جهان شد، افزود: امروز کشورمان علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان روی پای خود ایستاده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رفتن ظلمت و تاریکی و طلوع نور و روشنایی در ایران اسلامی شد، تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران موجب شادی و خرسندی ملت های آزاده جهان شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران دست های پلید و شیطانی استکبار و استعمار را از این کشور قطع کرد، خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و انگلیس همه منابع ملت ایران را به تاراج می بردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که رژیم طاغوت کاملاً وابسته به غرب بود و بدون هماهنگی آنها هیچ اقدامی انجام نمی داد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران در طول تاریخ تنها در پی منافع استکباری و استعماری خود در کشورهای مختلف جهان به ویژه ایران بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی با سال های مبارزه و از خودگذشتگی بسیاری از شخصیت های بزرگ به پیروزی رسید، ادامه داد: در مسیر پیروزی این انقلاب عظیم خون های پاک بسیاری به زمین ریخته شد به همین دلیل باید قدردان و شکرگذار این نعمت الهی باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نسل جوان جامعه بیشتر نیازمند آشنایی با انقلاب و دستاوردهای آن هستند، تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند تا نسل جوان جامعه را از آرمان ها و ارزش های انقلاب دور کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که مبلغان دینی رسالت سنگینی در تبیین دستاوردها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان دارند، افزود: روحانیت به دلیل ارتباط و تعامل مستمر با عموم مردم به ویژه نسل جوان بهتر می تواند این دستاوردهای مهم را برای آنها تبیین و تشریح کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی موجب نفوذ دشمنان خواهد شد، تصریح کرد: تقویت آرمان هایی که امام راحل و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب برای آن مبارزه کردند بهترین راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر آرمان ها و ارزش های انقلاب سست و کمرنگ شود خواسته دشمنان انقلاب محقق شده است، بیان داشت: آرمان های انقلاب باید در همه سطوح انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز آرمان ها و ارزش های انقلاب در خطر توطئه افکنی دشمنان قرار دارد، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های تبلیغی موجود در کشور به منظور تقویت آرمان های انقلاب در همه بخش های جامعه بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از راه های نفوذ دشمنان در کشور کمرنگ کردن آرمان های انقلاب است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها نیز در داخل بسترهای لازم را برای دشمنان فراهم می کنند که باید به این مسأله مهم توجه ویژه شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها در داخل و خارج تلاش می کنند دستاورهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند، افزود: دهه مبارک فجر فرصت تبلیغی بسیار مناسبی برای روحانیان است تا دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را برای عموم جامعه به خوبی تبیین و تشریح کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه تحریم های دشمنان به یک کشور تعیین کننده و مقتدر در جهان تبدیل شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران استقلال امروز ایران اسلامی را مرهون ایثار و ازخودگذشتگی علما، روحانیان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز این مردم هوشیار و با بصیرت با توجه به همه مشکلات حاضر نشدند ذلت را بپذیرند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی فاصله نخواهند گرفت، بیان داشت: دشمنان انقلاب فکر می کردند با تحریم های گسترده اقتصادی و بروز مشکلات شدید و بحرانی در ایران اسلامی می توانند مردم را نسبت به حکومت اسلامی بدبین کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران تا آخرین لحظه پای عهد خود با انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند ماند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده اند./950/202/ب2

ارسال نظرات