۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۰۹۱
حجت الاسلام محمودی خبر داد؛

پوشش رسانه ای برنامه های 12 بهمن با حضور بیش از 500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بیش از 500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس برنامه 12 بهمن را پوشش می‌دهند.
محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر که در مرکز شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: هر کسی به سیر تحولات انقلاب واقف باشد می‌داند که پیروزی انقلاب و ادامه آن معجزه الهی است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم که پیام انقلاب را به نسل جدید برسانیم، باید همه ارکان نظامی، تبلیغی، اجرایی و رسانه دست به دست همه بدهند که این پیام را به آیندگان انتقال دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه یکی از شیوه‌های زنده نگه داشتن پیام انقلاب برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر است، اظهار داشت: ما یک هفته قبل از دهه فجر به استقبال این ایام رفته و در مرقد حرم مطهر میثاق با امام راحل را نیز داشتیم.

وی با اشاره به برنامه های 12 بهمن، بیان داشت: سی و هشتمین سالگرد آغاز جشن‌های انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم ساعت 9:30 در جوار مرقد مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی گفت: هر کجایی که نامی از امام راحل را داشته باشد باید زنده نگه داشته شود، و نباید استقبال مردم در روز 12 بهمن فراموش شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ابراز کرد: مکان جلوس امام در بهشت زهرا فردا بعد از ظهر گلباران خواهد شد، رژه عظیم نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد تا بهشت‌زهرا به همراه گلباران این مسیر صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، به صدا درآمدن ناقوس کلیساها، از محل بازدید از جماران و موزه عبرت و دیدار با خانواده شهدا از جمله دیگر برنامه‌ها در این دهه است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: بیش از 500 خبرنگار و تصویربردار و عکاس برنامه فردا را پوشش خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: مراسم مهمانی لاله‌ها عصر پنجشبه 14 بهمن در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور و 380 گلزار شهدای استان تهران برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: سخنران مرقد مطهر امام راحل آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی گفت: از جمله چهره‌هایی که امسال مرحوم شدند خانم دباغ از مبارزان دوران انقلاب است که در تمام جلساتی که برای خانم‌ها برگزار می‌شود از وی یاد خواهد شد./201/807/ب1

ارسال نظرات