۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۱۰۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افزایش پایگاه های جمعیت هلال احمر لرستان مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان جمعیت هلال احمر را عاملی مهم در جهت ارائه خدمت رسانی به موقع عنوان کرد و گفت: در این راستا افزایش پایگاه های جمعیت هلال احمر لرستان باید در اولویت کاری مدیرعامل جدید این نهاد قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر استان لرستان با تقدیر از زحمات این نهاد، گفت: خدمت رسانی هلال احمر اقدامی شایسته و قابل تقدیر است.

وی امدادرسانی را مهم ترین وظیفه هلال احمر عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت رسانی به مردم بسیار اثرگذار است.  

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت ارائه آموزشهای لازم برای نیروهای هلال احمر، عنوان داشت: این آموزشها، لازمه ارائه خدمت به موقع و مؤثر در جامعه است.

وی جوانان را به عنوان سرمایه های اصلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای ارائه آموزشها و جذب نیروهای جوان به هلال احمر باید در اولویت برنامه های این نهاد قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه بر ضرورت دقت در حفظ و نگهداری اموال هلال‌احمر تأکید کرد و گفت: باید اهتمام ویژه در راستای جلوگیری از هدر رفتن اموال بیت‌المال صورت گیرد.

وی تأکید کرد: مدیرعامل جدید جمعیت هلال‌احمر لرستان باید اهتمام جدی در جذب و آموزش نیروهای جوان و افزایش جمعیت هلال احمر را در پیش بگیرد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: برنامه‌های آموزشی امداد و نجات باید در سراسر استان به ویژه در مناطق روستاهای لرستان مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه هدایت خیران برای ارتقای جایگاه جمعیت هلال‌احمر لرستان را امری مهم دانست و گفت: امید است با برنامه ریزی و دعوت از خیران به ارتقای این نهاد کمک شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات