۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۱۳۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

ورود امام خمینی به کشور مصداق تابیدن خورشید ولایت بر امت اسلام بود

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر و ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران مصداق بارز تابیده شدن خورشید ولایت بر امت اسلام بود.
حجت الاسلام سالاری - دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد که در محل حسینیه شهدای مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، بر برگزاری پرشور و شعور برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در سراسر استان تأکید کرد.

وی با اشاره به آمادگی مردم و نهادهای مختلف برای برگزاری شایسته جشن‌های دهه مبارک فجر، اضافه کرد: ایام‌الله دهه فجر و ورود امام خمینی (ره) به ایران، مصداق بارز تابیدن خورشید ولایت بر امت مسلمان بود.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی هم هست، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی و خروج سلطه پهلوی از ایران، قوم مستضعف جایگزین زورگویان شده و پست‌ها و مقام‌ها در اختیار شایستگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خادمان ملت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هم با در نظر گرفتن اینکه خداوند شاهد و ناظر اعمال آنها است برای خدمات‌رسانی به ملت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: در طول دهه فجر چندین هزار برنامه در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از قبل از آغاز دهه فجر در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به فعال بودن 22 کمیته در ذیل ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، افزود: درزمینهٔ برنامه‌ریزی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در خراسان شمالی تاکنون 23 جلسه ستادی در مرکز استان در 22 کمیته تشکیل شده و هر کمیته هم دو جلسه جداگانه داشته است.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: کمیته‌های شهرستانی هم 31 جلسه برنامه‌ریزی داشته‌اند؛ به‌گونه‌ای که درمجموع 84 جلسه برای هماهنگی این برنامه‌ها در سطح استان و شهرستان‌های هشت‌گانه خراسان شمالی برگزار شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های محورهای شهرستان‌های مختلف استان برای برگزاری در ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در این ایام در شهرستان بجنورد 600 برنامه، اسفراین 208 برنامه و در شهرستان مانه و سملقان هم 161 برنامه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در این راستا در شهرستان مرزی راز و جرگلان 78 برنامه، شیروان 200 برنامه، فاروج 120 برنامه و در شهرستان گرمه هم 70 برنامه محوری اجرا می‌شود./9314/202/ب2

ارسال نظرات