۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۱۵۰

تقدیر آیت الله جوادی آملی از فیلم کوتاه «تیهو»

حضرت آیت الله جوادی آملی در حاشیه دیدار طلاب آمل با وی، از فیلم کوتاه «تیهو» ساخته سید صدرالدین فردوسی تقدیر کرد.
تقدیر آیت الله جوادی از فیلم کوتاه تیهو

کارگردان فیلم کوتاه«تیهو» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تقدیر حضرت آیت الله جوادی آملی از این اثر، عنوان کرد: ایشان از اشراف کم نظیری در مسأله هنر و سینما برخوردارند و بسیاری از آثار را شخصاً مشاهده کرده و درباره آنها اظهار نظر می کنند و بنده از صمیم قلب به تقدیر ایشان افتخار کرده و به خاطر این توفیق به خود می بالم.

سیدصدرالدین فردوسی افزود: ایشان توصیه هایی هم به بنده کردند که حاوی نکات ارزشمندی بود که نشان از عمق نگاه شان در موضوعات مختلف دارد.

وی تصریح کرد: عمده دغدغه و نگرانی آیت الله جوادی در خصوص طلاب هنرمند، هضم نشدن آنها در فضای هنری و رسانه ای است به گونه ای که طلبه کار اصلی و رسالت اصلی اش را فراموش نکرده و به آن پایبند باشد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه«تیهو» توسط خانواده هنری تبلیغی عقیق و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و خانه فیلم داستانی سازمان هنری رسانه ای اوج تولید شده است.

فردوسی در پایان با اشاره به عوامل ساخت این فلیم کوتاه ابراز کرد: تهیه کننده این اثر محمدهادی سرانجام است که در کنار وی افرادی دیگر نیز فعالیت داشته اند که اسماعیل عظیمی مشاور هنری، محمدحسین حبیبی نویسنده، سیدمحمود حسینی تصویربردار و سید علیرضا حسنی مدیر تولید این اثر هستند و همچنین محمدصادق مقدسیان، احمدشریفی فرد و شاهرخ فهیم در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است فیلم کوتاه «تیهو» توانست در هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، لوح افتخار بخش فیلم کوتاه را به خود اختصاص دهد./872/ت302/ج

 

ارسال نظرات