۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۷۷۱۷۰
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

ضرورت بصیرت افزایی در راستای مقابله با حربه نفوذ دشمن

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه دشمن در قالب دسیسه نفوذ در پی ضربه زدن به باور و اعتقادات مردم است، گفت: با بصیرت افزایی باید جلوی این هجمه دشمن گرفته شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهدای جهادگر شهرستان پلدختر، گفت: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه ای همگانی و نیاز جامعه عنوان کرد و افزود: ترویج این فرهنگ لازمه حیات جامعه و انقلاب است.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمن و عاملی مهم در جهت بیمه ساختن انقلاب است.

وی در ادامه انقلاب را یک ارزش دانست و ادامه داد: افراد انقلابی نباید نسبت به ارزشهای انقلاب، مسائل دینی و ولایت بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام سوری حفظ انقلاب را امری مهم خواند و گفت: برای حفظ و تداوم راه انقلاب باید جلوی  افراد نفوذی و فرصت طلب گرفته شود چرا که نفوذ از مهم ترین توطئه های دشمن است.

وی با بیان اینکه کسانی بودند که از انقلاب راضی و برای انقلاب کار می کردند ولی فریب دشمن را خورده و دشمن با نفوذ در تفکر آنها رفتارشان را تغییر داد، اظهار داشت: برای مقابله با نفوذ دشمن باید هوشیار بود.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه هوشیاری در برابر خطر نفوذ دشمن، تأکید کرد: هوشیاری در برابر نفوذ دشمن امری ضروری است و باید این مهم به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در زمینه نفوذ به کشور می خواهد باور و اعتقادات مردم را تغییر دهد، گفت: هوشیاری و بصیرت افزایی در برابر هجمه های دشمن راه مقابله با این هجمه ها است./9459/203/ب2

ارسال نظرات