۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۷۷۲۳۹
مدیر حوزه علمیه قزوین:

دهه فجر یادآور اوج مبارزات ملت ایران در برابر رژیم طاغوت است

حجت الاسلام عباسی با بیان این که دهه فجر یادآور اوج مبارزات ملت ایران در برابر رژیم طاغوت است، گفت: ملت بزرگ ایران در چنین روزهایی با وحدت و همبستگی، رژیم طاغوت را برچیدند و یک حکومت دینی و بر پایه رأی مردم پایه گذاری کردند.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) قزوین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر، به مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) دارای اراده‌ای پولادین و اعتماد به نفس کامل بود و به درستی راه خود اطمینان داشت.

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: امام خمینی (ره) در سال‌های پیش از انقلاب به تربیت گروهی از شاگردان مورد اعتماد و معتقد و توانا همت گمارد که با حضور در شهرها و مناطق مختلف در زمینه سازی و تداوم انقلاب اسلامی نقش ارزشمندی ایفا نمودند.

وی در ادامه به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اشاره و این روزها را یادآور اوج مبارزات ملت ایران در برابر رژیم طاغوت دانست و افزود: ملت بزرگ ایران در چنین روزهایی با وحدت و همبستگی، رژیم طاغوت را برچیدند و یک حکومت دینی و بر پایه رأی مردم پایه گذاری کردند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) از آغاز مبارزات تا آخرین لحظه عمر با برکتشان هیچ ترسی از قدرت‌های جهانی نداشتند، اظهار کرد: مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایمان راسخ و تقوای الهی امام خمینی(ره) بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به نقش تعیین کننده حوزه‌های علمیه در کشور اشاره کرد و بیان داشت: یكی از عرصههای حضور جوانان در نهضت اسلامی، حوزههای علمیه و مدارس علوم دینی بودند كه جوانان متدین و آگاه را پرورش داده و آنان تحت هدایت و راهنمایی علمای بزرگ به مقابله و مبارزه با رژیم میپرداختند.

وی در پایان گفت: حوزه های علمیه  با همه موجودیت خود از مراجع تقلید گرفته تا اساتید و طلاب جوان پشت سر رهبری نهضت قرار گرفتند و حمایت بیدریغ خود را بنابر رسالت خویش نثار نهضت کردند و طلاب با ایجاد شبكههای ارتباطی مستقیم با اقشار و گروههای مختلف، پیام نهضت و رهبری آن را در سطح جامعه منتشر نمودند و نقش زیادی در پیشبرد اهداف نهضت ایفا كردند./853/102/ب2

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

 

ارسال نظرات