۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۲۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

بصیرت افزایی عامل مهمی برای مقابله با توطئه های دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بصیرت افزایی را عامل مهمی برای مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: مسأله بصیرت در جامعه اسلامی یک امر مهم و حیاتی است و همه مردم باید سطح آگاهی خود را بالا ببرند تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در کارگاه نقش بانوان در انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان در اردبیل، خاطرنشان کرد: نشست های بصیرت افزایی با حضور نخبگان علمی تاثیر بسزایی در رشد بصیرت و آگاهی جامعه دارد.

وی افزود: انتظار می‌رود که تمامی مسؤولان و همکاران مربوطه اهتمام ویژه‌ای در راستای سوق دادن افکار عمومی به سمت بصیرت‌افزایی داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند، چراکه رسیدن به یک جامعه ایده‌آل و مطلوب با افزایش بصیرت همراه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اخلاق و معنویت در جامعه باید به نحوی توسعه و ارتقاء یابد تا بتوانیم از این طریق ناامیدی‌ها را به امیدواری‌ها تبدیل کرده و به همین ترتیب از نگاه انقلابی خود حفظ و نگهداری کنیم که در این زمینه استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم بصیرت‌افزایی را در بین مردم ترویج دهیم و آن‌ها را به این سمت سوق دهیم، در حقیقت می‌توانیم باورهای عقیدتی و مردمی را نیز بهبود بخشیده و این باورها را در مسیر صحیح و در راستای توسعه و پیشرفت معنویت جامعه به کار ببریم که در این زمینه برگزاری نشست های بصیرت‌افزایی در استان اردبیل راهکار مطلوبی برای این مسأله است.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به اینکه بصیرت افزایی عامل مهمی برای مقابله با توطئه های دشمنان است، بیان داشت: مردم کشورمان اجازه کوچک ترین تحرک به دشمنان را نخواهند داد و ملت ایران هر دستی که بخواهد علیه انقلاب و نظام دراز شود قطع می کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با بیان این که بصيرت نوعي آگاهي عالمانه، همه جانبه و عميق نسبت به مسايل و تصميم گيري و عمل در راستاي مصالح و منافع اسلام، ملت و کشور است، خاطرنشان کرد: بصيرت برخاسته از يک نوع نگاه دقيق خيرخواهانه و از روي اخلاص نسبت به مسايل کشور است.

وی افزود: مسأله بصیرت در جامعه اسلامی یک امر مهم و حیاتی است و همه مردم باید سطح آگاهی خود را بالا ببرند تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی دانست و گفت: خوشبختانه این انقلاب تنها انقلابی بود که حزبی نبود و به پشتوانه‌ توده‌ مردم صورت گرفت و پس‌ از آن امام خمینی(ره) پایه‌های نظام را به‌ وسیله‌ انتخابات مردمی محکم کرد و قانون اساسی وضع کرد و در همه مراحل، هیچ وابستگی به هیچ حزبی نداشت./937/202/ب2

ارسال نظرات