۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۷۷۳۰۰

ویژه برنامه های فرهنگی دهه فجر انقلاب در بقاع متبرکه برگزار می شود

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم از برگزاری ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت دهه فجر انقلاب در بقاع متبرکه این ناحیه خبر داد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی در بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم تدارک دیده شده است.

وی افزود: بر این اساس دو مراسم شاخص با همکاری پایگاه‌های بسیج طی روزهای 12 و 22 بهمن در آستان مقدس امامزادگان سید معصوم(ع) و شاه ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه طی همین روزها، محافل انس با قرآن نیز در بقاع متبرکه‌ای همچون امامزادگان جعفر شهید(ع) و سید معصوم(ع) برگزار خواهد شد گفت: همچنین قرار است در هشت دبیرستان دخترانه و پسرانه در اطراف چهار بقعه متبرکه این ناحیه، مراسم ویژه دهه فجر برگزار شود.

وی ادامه داد: در روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز حرکت گروه‌های مردمی برای شرکت در راهپیمایی باشکوه این روز از آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و سید معصوم(ع) به سمت حرم مطهر صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: جمعه شب 22 بهمن ماه مصادف است با شب شهادت حضرت زهرا(س) به همین دلیل در 10 بقعه متبرکه ناحیه دو اوقاف قم، مراسم سوگواری تدارک دیده شده است./872/د102/ی

ارسال نظرات