۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۷۳۰۱
به مناسبت دهه فجر؛

همایش شعر انقلابی بانوان قم برگزار می شود

به مناسبت دهه فجر و سالروز میلاد با برکت حضرت زینب(س) همایش شعر انقلابی بانوان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می شود.
شعر انقلاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، وحید فرجی در نشست هم اندیشی ویژه برگزاری این همایش گفت: بانوان شاعر استان قم استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی دارند که عمدتا گمنام و ناشناخته مانده و این همایش سعی دارد که به این قشر از هنرمندان انقلابی بهای ویژه دهد.

وی تاکید کرد: تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با میلاد باسعادت و با برکت حضرت زینب(ع) فرصت بسیار خوبی ست تا به هنرآفرینی بانوان فعال در عرصه شعر انقلابی توجه شده و از مجاهدت ها و رشادت های همسران شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم تجلیل شود.

در این جلسه که با حضور نمایندگان و کارشناسانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، بسیج زنان، بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی، اداره کل تبلیغات اسلامی، مدیریت حوزه های علمیه خواهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، مقرر شد این همایش روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ساعت ٩ صبح در تالار شهید سید مرتضی آوینی قم برگزار شود./872/د102/ج

ارسال نظرات