۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۷۷۳۵۵
امام جمعه هویزه:

نظام جمهوری اسلامی ایران بالاترین دستاوردها را برای مردم و منطقه دارد

امام جمعه هویزه با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاترین دستاوردها را برای مردم و منطقه داشته است و باید دقت داشت که در بیان دستاوردها افراط صورت نگیرد، گفت: باید از دهه فجر برای تبیین نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان جوانان و نسل جدید استفاده کرد.
حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر و ایامی که مقطع رهایی ملت ایران و امت اسلام از سلطه غرب و شرق است، ابراز داشت: دهه فجر تولد دوباره اسلام در قرن اخیر است.

وی با اشاره به آیه «و ذكرهم به ایام الله» بر ضرورت بزگداشت دهه فجر تأکید کرد و اظهار داشت: در دهه فجر آینه ای از خورشید اسلام درخشش پیدا کرد و چنین ایامی به وجود آمد که در این زمینه باید مراسمات قابل توجهی برگزار شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به الزامات موجود در مراسم های فرهنگی و به ویژه دهه فجر که باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: نخست اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به خوبی باید تبیین شوند.

امام جمعه هویزه با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاترین دستاوردها را برای مردم و منطقه داشته است و باید دقت داشت که در بیان دستاوردها افراط صورت نگیرد، ادامه داد: در بیان دستاوردها تنها کارهایی با جنبه تبلیغاتی انجام نشود و این ایام مصادره به مطلوب نشود؛ دهه فجر برای یک جناح و شخص نیست.

حجت الاسلام نیسی روحیه استمرار انقلاب و انقلابی ماندن را بسیار مهم تر از خود انقلاب برشمرد و افزود: حفظ ارزش های انقلاب، حفظ روحیه انقلابی برای مردم و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ واقعیت انقلاب را باید برای نسل های آینده به صورت شفاف تبیین کرد تا مردم با انقلاب و آرمان های آن به خوبی آشنا شوند.

وی با اشاره به این که باتوجه به مناسبت باید مخاطب شناسی صورت گیرد و برنامه ای که می خواهد اجرا شود در شأن و سطح فهم مخاطب باشد، ادامه داد: در روایت آمده است که «كلم الناس علی قدر عقولهم» به گونه ای که مردم بتوانند مطلب را هضم و درک کنند و نظام جمهوری اسلامی و آرمان های دهه فجر را به خوبی تبیین کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هویزه با بیان این که شور و نشاطی که از دهه فجر در میان مردم ایجاد می شود را باید از آن بهره کافی برای تبیین نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان جوانان و نسل جدید بکار برد، افزود: برنامه های اجرایی از جمله جشن ها باید همراه با نوآوری و جذابیت انجام شوند.

امام جمعه هویزه با بیان این که از ظرفیت های گوناگون برای انتقال اسلام و انقلاب اسلامی به نسل جدید باید استفاده کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی باتوجه به این که استکبار جهانی را به چالش کشانده و قدرت های بزرگ نظام را در این قرن را به زانو در آورده به این دلیل دشمنان انقلاب به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

حجت الاسلام نیسی با اشاره به این که دشمنان در زمینه های گوناگونی قصد سوء به نظام جمهوری اسلامی دارند و در همین راستا فتنه و نفوذهای متفاوتی را انجام داده اند، گفت: حضور مقتدرانه مردم در صحنه ها و خلق حماسه تنها قدرتی است که مخالفان نظام را به زانو درآورده است و این حضور مردم ولایتمدار و گوش به فرمان ولی فقیه می تواند مشت آهنین دیگری باشد./303/9453/ب1

ارسال نظرات