۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۴۷۷۳۵۶
مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین:

پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحول تاریخی است

حجت الاسلام عبدالهی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحول تاریخی است، گفت: مردم در پیروزی، نگهداری و جشنهای انقلاب سهیم هستند، آنها با پشتیبانی از امام(ره) و راهپیمایی در خیابانها به دشمنان ثابت کردند که انقلاب پشتوانه‌ مردمی دارد و شکست ناپذیر است.
دهه فجر

حجت الاسلام محمد علی عبدالهی، مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، پیروزی انقلاب اسلامی را بزرگترین تحول تاریخی دانست و گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب دینی با دیدگاه مذهبی بود که با حمایت امام خمینی(ره)، علما و مردم به وقوع پیوست.

وی در ادامه افزود: مردم و علما زمانی که دین و اعتقادات خود را در خطر دیدند انقلاب کردند، آنها می‌خواستند حکومت مطابق با دستورات الهی اداره و آموزه‌های دینی در جامعه اجرا شود.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین با بیان اینکه دین اجازه نمی‌دهد بیگانگان بر ما تسلط داشته باشند، ابراز کرد: دین مخالف بی بند و باری و ظلم در جامعه است اما حکومت پهلوی برای اعتقادت و باورهای مردم ارزشی قائل نبود.

استاد حوزه علمیه قزوین دهه‌ فجر را یادآور جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم در پیروزی، نگهداری و جشنهای انقلاب سهیم هستند آنها با پشتیبانی از امام(ره) و راهپیمایی در خیابانها به دشمنان ثابت کردند که انقلاب پشتوانه‌ مردمی دارد و شکست ناپذیر است.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به دموکراسی بودن انتخابات در کشور، تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی‌ها قدرت نظام اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد، بالا بودن رأی نشانه‌ حمایت مردم از انقلاب و نظام است که موجب عقب نشینی دشمنان و فتنه گران می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن خاطرات امام(ره) را زنده می‌کنند، تصریح کرد: مردم بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب ایفا کردند، مسؤولان باید درد آنها را احساس و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین عنوان کرد: مسؤولان و دولتمردان باید انقلابی بودن خود را ثابت کنند و آمریکا را ابرقدرت ندانند و در برابر توطئه‌های آنها بایستند و وابستگی نداشته باشند و در عمل ثابت کنند که پیرو خط امام(ره) هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: اگر دولتمردان با آمریکا بیعت کنند فرقی با زمامداران دوره طاغوت ندارند و وابسته‌ بیگانگان هستند و اعتقادی به نظام و آرمانهای انقلاب ندارند.

حجت الاسلام عبدالهی در پایان گفت: روحانیان متخصصان دین اسلام هستند و در حمایت از امام(ره) و انقلاب سختی های بسیاری را متحمل شده‌اند./955/302/ب2

 

 

 

 

ارسال نظرات