۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۳۶۰
آیت الله طه محمدی:

روزمرگی از آفات رایج در ادارات کشور است

امام جمعه همدان گفت: یکی از بدبختی های کشور روزمرگی است و باید برای آن فکری کرد و ما در زمینه اجرا مشکل داریم و باید این مشکل به وسیله نظارت برطرف شود.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از مدیران و کارکنان بیمه سلامت استان همدان صبح امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.

آیت الله طه محمدی در این دیدار با اشاره به اهمیت خدمات دهی به افراد نیازمند، گفت: افراد متمکن و ثروتمند که نیاز به خدمات دولتی ندارند و اما افراد آسیب پذیر باید مورد توجه قرار گیرند و بیمه سلامت می تواند کمک شایانی به این افراد بکند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دست اندرکاران باید افراد را تکریم کنند و در زمینه ارائه خدمات هیچ برخورد ناشایستی صورت نگیرد چرا که برخی از برخورد نامناسب کارمندان گلایه دارند.

امام جمعه همدان گفت: برجسته ترین خدمات این دولت در بخش سلامت است که بسیاری از مشکلات مردم را برطرف می کند و باید دانست که مردم گرفتاری های فروانی دارند و باید برای برطرف کردن مشکلات آنان گام برداشت.

وی ادامه داد: تصور بر این است که صدقه فقط برای فقرا است اما تمام کارهای خیر در جامعه صدقه محسوب می شود و در حدیث داریم که لبخندی که بر روی برادر مؤمن انجام می دهید به نوعی صدقه محسوب می شود.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: کسانی که کارهای اجرایی را در دست دارند، به کسانی را که پارتی و زبان نداشته باشند تحویل نمی گیرند و این مشکل رایجی در ادارات است و این از شان یک جامعه اسلامی به دور است.

وی افزود: یکی از بدبختی های کشور روزمرگی است و باید برای آن فکری کرد و ما در زمینه اجرا مشکل داریم و باید این مشکل به وسیله نظارت برطرف شود.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت نظارت در جامعه، ابراز داشت: امام علی(ع) فرمود ای مالک دور خود دیواری از افراد ایجاد نکن تا افراد با تو به راحتی ارتباط داشته باشند و این مسأله مهمی است که هر مسؤولی که بین خود و مردم فاصله ایجاد کند باید پاسخگو باشد./979/202/ب2

ارسال نظرات