۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۳۶۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ولایت فقیه مهم ترین هویت انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان وجود رهبر معظم انقلاب را بزرگترین نعمت الهی عنوان کرد و گفت: حفظ هویت انقلاب به تبعیت از ولایت فقیه است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی استان به مناسبت آغاز دهه فجر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: هر انقلابی یک هویت و ماهیتی دارد و تا زمانی که باقی بماند، انقلاب نیز باقی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به نام اسلام صورت گرفته و نظام ما یک نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نخستین هویت انقلاب اسلامی ایران، اسلام و ارزشهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان هدف از انقلاب را پیاده کردن احکام و قوانین اسلام عنوان و بیان کرد: حفظ ارزشهای اسلامی موجب حفظ هویت انقلاب می شود و اگر در جایی اسلام و ارزشهای اسلامی خدشه دار شود، هویت انقلاب اسلامی ایران نیز خدشه دار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اندیشه های امام(ره) بیانگر هویت انقلاب و مهم ترین منبع برای به دست آوردن هویت انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه مردم را پشتیبان انقلاب دانست و افزود: انقلاب را مردم به وجود آوردند و توطئه های دشمنان از جمله ترور، تجزیه، جنگ، آشوب و تحریم را خنثی کردند، همین مردم دومین هویت انقلاب اسلامی ایران هستند.

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیازمند ظرفیت عظیم مردمی است

وی در ادامه به بحث اقتصاد اشاره و عنوان کرد: امروز نیز به پشتوانه مردمی است که اقتصاد مقاومتی می تواند عملی شود و تکریم مردم موجب حفظ انقلاب است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مهم ترین مشخصه انقلاب اسلامی ایران اصل ولایت فقیه است، یادآور شد: دوراندیشی، بصیرت، هوشیاری و واقع نگری رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان در عرصه های گوناگون است.

استکبارستیزی، هویت انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه استکبارستیزی و دفاع از مظلومان عالم از دیگر هویت های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: استکبار به دنبال جنگ افروزی، فقرآفرینی، گسترش تبعیض نژادی و فساد در کشور است و روحیه انقلاب ما استکبارستیزی است.

وی در ادامه تصریح کرد: وحدت کلمه، انسجام، اتحاد ملی و همدلی و پیشرفت و آرمان گرایی از دیگر هویتهای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمریکا امروز جنگ نیابتی راه انداخته است، بیان کرد: منع ورود ایرانیان به آمریکا نیز نشانه استمرار سیاستهای خصمانه آمریکا علیه ایران است./9459/202/ب2

ارسال نظرات