۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۳۶۸
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت های تبلیغی در جذب طلاب نو ورود

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به آغاز زمان نام نویسی و پذیرش طلاب خواهر از 15 بهمن ماه جاری، گفت: در این راستا باید از ظرفیت های تبلیغی در جهت اطلاع رسانی به موقع و جذب طلاب استفاده شود.
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران لرستان که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، با اشاره به فعالیت 14 مدرسه علمیه خواهران استان، گفت: تحصیل طلاب در این مدارس ظرفیتی عظیم در جهت اطلاع رسانی نسبت به آغاز پذیرش طلبه است.

پذیرش بین 30 تا 35 طلبه در مدارس علمیه خواهران

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه بر اساس ظرفیت مدارس، پذیرش هر کدام بین 30 تا 35 طلبه نو ورود اعلام شده است، افزود: بر اساس شرایط پذیرش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت داوطلبان می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به پذیرش طلاب در سطح دو و سه حوزوی، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در سطح سه چون با فضای حوزه آشنایی دارند در این زمینه مشکلی وجود ندارند، بر اساس امتیازات و نمرات قبولی جذب می شوند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با یادآوری به نام نویسی دوبرابر ظرفیت پذیرش در حوزه های علمیه که هر سال شاهد آن هستیم، بیان کرد: با توجه به شرایط و توان علمی متقاضیان باید تلاش شود افراد توانمند و با استعداد جذب حوزه شوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان با مراجعه به سایت حوزه استان و یا مدارس علمیه نسبت به شرایط و ضوابط نام نویسی و پذیرش آگاه شوند و اقدام کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت گسترش تبلیغات در جهت آگاه سازی علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه، بیان کرد: افزون بر فعالیت تبلیغی مرکز مدیریت حوزه، مدارس علمیه نیز در این زمینه باید ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی از خواهران طلبه لرستان در امر تبلیغ مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در جذب طلبه به مناسبت سال تحصیلی جدید، از اولویتهای تبلیغی این طلاب قرار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات