۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۷۳۸۰
امام جمعه پلدختر:

دهه فجر فرصتی برای صیانت از ارزشها است

امام جمعه پلدختر دهه مبارک فجر را فرصتی برای صیانت از ارشها دانست و گفت: صیانت از ارزشها و بیان دستاوردهای انقلاب امری مهم در تبیین پیام انقلاب است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، صبح امروز در دیدار با مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان پلدختر به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: پیروزی انقلاب حاصل رهبری امام راحل و پشتوانه مردمی بود.

وی انقلاب اسلامی را پدیده الهی عنوان کرد که نور امید را در دل مسلمانان جهان روشن ساخت و افزود: امام راحل برای پیروزی انقلاب مشقت های فراوانی تحمل کردند.

امام جمعه پلدختر عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون مجاهدتها و ایثار شهدا، رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم دانست و بیان داشت: امام راحل با پیروزی انقلاب یک حکومت الگوی اسلامی را به جهان معرفی کرد.

وی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی را ایستادگی در برابر ظلم و ستم و استکبارستیزی دانست و بیان کرد: امروز نیز برای تحقق و ادامه راه انقلاب باید به شاخصه ها و ویژگیهای انقلاب توجه کنیم.

نیاز امروز جامعه جهاد در عرصه فرهنگ و اقتصاد است

حجت الاسلام سوری با تأکید بر اینکه باید آزادانه در خدمت دین و مردم بود و برای حفظ و بقای انقلاب و در راه خدا جهاد کرد، خاطرنشان کرد: جامعه امروز به جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی نیازمند است.

وی ولایت فقیه را دامه و استمرار ولایت ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم حکومت ولایی مقدمه حکومت حضرت ولی عصر(عج) باشد باید در خدمت دین باشیم و از مسائل سیاسی دوری کنیم.

امام جمعه پلدختر دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای صیانت از ارزشها عنوان کرد و گفت: یکی از این ارزشها گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است چرا که برای حفظ ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب جان خویش را فدا کردند./9459/203/ب2

ارسال نظرات