۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۴۱۸
آیت الله علما:

انقلاب اسلامی بسیاری از نقشه های دشمنان در منطقه را خنثی کرد

آیت الله علما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بسیاری از نقشه های دشمنان را در منطقه خنثی کرده است، گفت: امروز دشمنان بسیار از دست ایران عصبانی هستند زیرا که به فرمایش امام خمینی(ره) آنها از اسلام سیلی خورده اند و انقلاب اسلامی ایران بسیاری از نقشه ها و آرزوهای آنها را در منطقه بر باد داده است.
آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما  آیت الله علما 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در گردهمایی نیروهای مسلح استان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی که در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، ابراز داشت: اقتدار و عظمتی را که امروز دنیا از انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کند به خاطر دو عنصر اسلامی و مردمی بودن آن است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: روزی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید هیچگونه ابزار قدرتی به جز مردم و اسلام برای امام خمینی(ره) وجود نداشت.

وی افزود: در این شرایط بود که 8 سال جنگ تحمیلی برای از بین بردن انقلاب اسلامی با طراحی آمریکا بر کشور تحمیل شد و اگر چنین جنگی در هر کشوری در دنیا اتفاق می افتاد قطعا ساقط می شد اما انقلاب اسلامی ایران با دو سرمایه بزرگ مردم و اسلام نه تنها ساقط نشد بلکه با استقلال در این جنگ و اتکا به سرمایه های داخلی به یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیا تبدیل شد.

آیت الله علما گفت: امروز بنا بر گفته دوستان و اعتراف دشمنان جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی تبدیل شده است که دیگر معادلات منطقه و دنیا را نمی توان بدون حضور ایران رقم زد و در بسیاری از امور منطقه این حرف ایران است که در نهایت باید به کرسی بنشیند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اگر حمایت رهبر معظم انقلاب در ورود به سوریه و عراق نبود امروز این کشورها سقوط می کردند و حکومت آنها به دست داعش و النصره بود و آمریکا و برخی کشورهای عربی نیز تمام تلاش خود را برای محقق شدن این نقشه شوم بکار گرفتند اما چون خواست ایران بود که نظام های قانونی این کشور ها سقوط نکند چنین اتفاقی نیز نیفتاد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز دشمنان بسیار از دست ایران عصبانی هستند زیرا که به فرمایش امام خمینی(ره) آنها از اسلام سیلی خورده اند و انقلاب اسلامی ایران بسیاری از نقشه ها و آرزوهای آنها را در منطقه بر باد داده است./857/202/ب2

ارسال نظرات