۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۴۴۹
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

مکتب و استراتژی امام خمینی دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه مکتب و استراتژی امام خمینی دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است، گفت: مکتب و استراتژی امام خمینی(ره) و پس از آن درایت رهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است.
حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسمی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور طلاب و روحانیان، مسؤولان و عموی مردم در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ابراز داشت: امام خمینی (ره) با ترسیم بی نظیری که از اوضاع مملکت داشت به خوبی زمینه های سقوط حکومت شاهنشاهی را فراهم کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) مردم را در مسیر انقلاب حفظ کرد و نهایتأ سبب پیروزی انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از کشور شد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و این را باید برخی از مسؤولان و افرادی که به آمریکا دلبسته اند به خوبی بدانند افرادی که در خط و مکتب بنیانگذار انقلاب اسلامی رشد یافته اند روحیه استکبار ستیزی خود را حفظ کرده اند.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با تشکیل اتاق فکر درصدد نفوذ در لایه های انقلاب و ضربه زدن به ارکان اصلی نظام هستند بنابراین خط مشی که امام خمینی (ره) برای ما ترسیم کرده است را باید تداوم بخشیذ تا نقشه های دشمن بی اثر گردد.

این مسؤول با اشاره به اینکه تفکر و مکتب امام راحل باید زنده نگه داشته شود گفت: مکتب و استراتژی امام خمینی (ره) و پس از آن درایت رهبری بی نظیر رهبر معظم انقلاب دشمنان انقلاب را به زانو درآورده است بنابراین نباید به وعده های توخالی دشمنان دلبست و تنها ولایتمداری و انقلابی بودن را باید در جامعه ترویج داد.

وی یادآور شد: مسؤولان خدمت صادقانه را در رأس امور خود قرار دهند زیرا ملت ایران با ایثار و شهادت نهال نوپای انقلاب را آبیاری کرده و به این عظمت و قدرت رسانند بنابراین خدمت به مردم و حل مشکلات آنها باید در اولویت قرار گیرد./202/857/ب1

ارسال نظرات