۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۴۵۰
استاندار آذربایجان غربی:

انسجام ملی و تبعیت از ولایت فقیه رمز پایداری انقلاب اسلامی است

استاندار آذربایجان غربی گفت: انسجام ملی و تبعیت از ولی فقیه رمز پایداری انقلاب اسلامی است که امروزه بیش از هر زمانی در بین مردم کشور احساس می شود.
سعادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه قائم (عج) ارومیه برگزار شد، انسجام ملی و تبعیت از ولی فقیه رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروزه بیش از هر زمانی شاهد انسجام ملی و اطاعت از ولایت فقیه در کشور هستیم.

وی افزود: امام، مردم و نظام الهی جزء ارکان مقدس انقلاب اسلامی هستند که ضمن تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب، نقش مهمی نیز در تداوم و پایداری آن داشته اند.

سعادت با تاکید بر لزوم انتقال فلسفه وقوع انقلاب اسلامی توسط معلمان به نسل های آینده خاطرنشان کرد: این انقلاب شکوهمند با رشد تفکر و اندیشه های اسلامی در حوزه فرهنگ قرآنی محفوظ می ماند و ما مسؤولان در کنار معلمان باید زمینه این رشد را فراهم کنیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: نسل جوان باید در زمینه انقلاب، اهداف و آرمان های آن آگاه شوند چرا که دستاوردهای خوبی داریم که نیازمند ارج گذاری و صیانت از سوی جوانان است.

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی و تخریب زیرساخت ها و کارخانه های کشور از رخدادهایی بود که دشمن بر ما تحمیل کرد اما همه این اقدامات و تخریب ها با حضور ملت در صحنه های مختلف ترمیم و بازسازی شد.

سعادت تصریح کرد: ما امروز نیز بیش از گذشته نیازمند حضور مردم در همه عرصه ها هستیم بنابراین مردم استان باید با هوشیاری کامل و اتحاد به فعالیت و تلاش در راستای پیشبرد اهداف انقلاب بپردازند.

آیین نواختن زنگ انقلاب به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار و جمعی از مسؤولان در مدرسه دخترانه حضرت قائم (عج) ارومیه برگزار شد./202/936/ب1

ارسال نظرات