۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۴۸۸
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

زائرمحوری اولویت اصلی آستان قدس رضوی است

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه زائرمحوری یکی از اولویت‌های اصلی آستان قدس رضوی است، بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌های دخیل در امر سفر برای رقم‌زدن زیارتی توام با آرامش برای زائران بارگاه قدس رضوی تاکید کرد.
زائران پیاده امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد، به‌ نقل از آستان‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار رئیس سازمان هلال احمر کشور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، به همکاری نزدیک آستان قدس رضوی با جمعیت هلال احمر اشاره و اظهار داشت: آستان قدس همکاری‌های خوبی با هلال‌احمر دارد، به‌ویژه در ایام تابستان، عید و دهه آخر صفر که زائران حرم مطهر رضوی حضور بی‌شماری در مشهد مقدس دارند. امسال در دهه پایانی صفر و ایام شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) حدود 300 هزار زائر پیاده به بارگاه منور رضوی مشرف شدند که جمعیت هلال‌احمر نقش به سزایی در خدمات رسانی مناسب به این زائران داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هلال احمر زمینه گردآمدن جمعیت انبوهی از داوطلبان را برای خدمت به مردم و کشور فراهم کرده است، افزود: این جمعیت شرایطی را ایجاد کرده تا از تمام ظرفیت جامعه با سلایق و گرایش‌های مختلف در راستای خدمت رسانی به مردم و کشور استفاده شود که این موضوع امری بسیار مبارک است.

وی با اشاره به اینکه زائر محوری یکی از اولویت‌های اصلی آستان قدس رضوی است، بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌های دخیل در امر سفر برای رقم زدن زیارتی توام با آرامش برای زائران بارگاه قدس رضوی تاکید کرد./101/934/ب1

ارسال نظرات