۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۷۷۵۲۲
آیت الله طه محمدی:

نیروی انتظامی مایه مباهات کشور است

امام جمعه همدان گفت: افراد شاغل در نیروی انتظامی امنیت سازان بی امنیت هستند و برادران نیروی انتظامی سختی دوری خانواده، سرما و گرما را باید تحمل کنند و جهاد بسیار پرمخاطره ای دارند و دوام آوردنشان کار آسانی نیست.
سردار اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور بعد از ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت توجه به مسأله امنیت در کشور ابراز داشت: امنیت در کشور امری پایدار است که در مقایسه با کشورهای همسایه و جهان به جرأت می توان گفت که در جایگاه بسیار مطلوبی قرار داریم.

وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) درباره اهمیت نعمت امنیت، ابراز داشت: امام علی(ع) فرمود دو نعمت هستند که نزد مردم مغفول هستند که یکی از آن دو نعمت سلامتی و دیگری امنیت است که تا زمانی که یکی از آنها زائل نشود مردم قدر آنها را نمی دانند.

امام جمعه همدان گفت: کمیت کار نیروی انتظامی بسیار امر مهمی است اما الان زمان جنگ نیست و باید دانست یک درجه دار ارتش و سپاه سر کار می آید و ظهر به منزل می روند اما استرس کار نیروی انتظامی را ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افراد شاغل در نیروی انتظامی امنیت سازان بی امنیت هستند و برادران نیروی انتظامی سختی دوری خانواده، سرما و گرما را باید تحمل کنند و جهاد بسیار پرمخاطره ای دارند و دوام آوردنشان کار آسانی نیست.

آیت الله طه محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: به موازات کمیت کار کیفیت کار که سخت تر است؛ باید افزایش یابد و نکته مهم این است که کمیت قابل تحمل است و برای نیروهای انتظامی تله های اخلاقی زیاد پهن می شود.

وی ادامه داد: هیچ وقت تله اخلاقی برای دیگر نهادها به این گونه نهاده نمی شود و دولت باید هوای نیروی انتظامی را به موازات سنگینی کار داشته باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی، گفت: حجم زحمت و تحمل خطرات و خطر جانی و مالی و دیگر گرفتاری ها بسیار زیاد است و باید نیروهای انتظامی را تأمین کرد./979/202/ب2

ارسال نظرات