۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۷۵۳۸
امام جمعه قزوین:

زن محور تحکیم خانواده و کانون آرامش است

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این‌که باید رسالت بانوان در راستای آن چیزی که خداوند برای آن‌ها مقرر کرده است، شناسایی و در جامعه تشریح شود، گفت: زن در خانواده کانون آرامش‌، چشمه جوشان محبت و محور تحکیم خانواده محسوب می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مشاوران امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین با بیان این‌که باید جایگاه انسان را از نگاه دینی بشناسیم، گفت: نباید برای شناخت انسان به سراغ مکاتب دیگر برویم چرا که خداوند ویژگی‌های انسانِ متعالی را به ما معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این‌که باید رسالت بانوان در راستای آن چیزی که خداوند برای آن‌ها مقرر کرده است، شناسایی و در جامعه تشریح شود، ابراز کرد: زن در خانواده کانون آرامش‌، چشمه جوشان محبت و محور تحکیم خانواده محسوب می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت این‌که نقش اجتماعی زنان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: حضرت زهرا(س) نقش بسیار مؤثری داشتند و بانوان جامعه ما باید در راستای ترویج آن فرهنگ تلاش کنند./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین

ارسال نظرات