۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۴۷۷۵۵۶
همزمان با دهه فجر؛

گردهمایی تخصصی رسانه های انقلابی در آمل برگزار شد

گردهمایی تخصصی رسانه های انقلابی همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در آمل برگزار شد.
آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در گردهمایی تخصصی اصحاب رسانه انقلابی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در بیت امام جمعه آمل برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با شجاعت بسیار ارزنده و نگاه بلند آن شرایط در روز 12 بهمن وارد کشور شدند و تصمیم خود را اجرایی کرده و همه سختی ها را به جان خریدند تا نگاه مردمی خویش را جامه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم می تواند زمینه ثبات نظام اسلامی را رقم زند که این امر در گفتار مقام معظم رهبری مشهود است.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: وقتی به وصیت نامه های شهدای گرانقدر نگاه می کنیم نگاه خدمت به مردم به چشم می خورد که باید بدانیم دشمن همیشه دشمن است و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی می توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با همین مردم به سرانجام رسید که دفاع مقدس را با جوانان و مردم توانستیم پیش بریم و امروز نیز اگر در سوریه و عراق این مقاومت را می بینیم به برکت همین جوانان عزیز و شهدای مدافع حرم است.

وی ادامه داد: امروز شعار و عملکرد ترامپ رییس جمهور آمریکا را می بینیم که در آغازین روزهای کار خود تصمیماتی بر علیه ایران و چند کشور دیگر می گیرد که آنها با اصل اسلام و ولایت فقیه مشکل دارند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: ترامپ در شعار نگاه تنفرآمیز به داعش و تکفیری ها داشت اما تصمیمی که گرفت برخلاف آن جهت بوده است که رویکرد او را در این مسائل نشان می دهد.

امام جمعه آمل افزود: آمریکا دشمن سرسختی است و نباید به خنده اش سر تعظیم فرود آوریم که در کلام مقام معظم رهبری بصیرت و آگاهی وجود دارد و فصل الخطاب ما سخنان ایشان است که از قدیم تا امروز ثابت شد.

وی ادامه داد: اوباما، ترامپ و هر فرد دیگر فرقی ندارد و ما باید آگاهی و بصیرت داشته و دشمن شناسی را در وجود خودمان تقویت کنیم که بسیار ارزشمند و گرانقدر است.

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان در مسیری رهبری حرکت کنند آن را به دیده منت می گذاریم که باید کلام مقام معظم رهبری فصل الخطاب باشد و اگر چیزی غیر این باشد مردود است.

امام جمعه آمل با بیان این که در قضیه برجام و انرژی هسته ای بردی را مشاهده نمی کنیم، گفت: با یک خنده همه چیز را دادیم و امروز کلام به حق مقام معظم رهبری به اثبات رسیده است.

وی بر ضرورت حفظ بصیرت و هوشیاری اشاره کرد و بیان داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای آگاهی بخشی و تبیین اقدامات و تلاش های صورت گرفته است.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: امروز اگر می خواهیم به هدف نهایی دست پیدا کنیم باید ولایت پذیری را سرلوحه امور خود قرار دهیم که می تواند برکات و دستاوردهای ارزشمندی داشته باشد.

امام جمعه آمل ادامه داد: حماسه 6 بهمن آمل به مقام شایسته آن گرامی داشته نشد و همین مقدار هم به برکت یادگاران دفاع مقدس، بسیجیان و سپاه بوده است که امیدواریم نگاه بهتری نسبت به این حماسه ایجاد شود.

وی با بیان این که برخورد جدی با حرمت شکنی صورت می گیرد و اجازه حرمت شکنی را نمی دهیم و در این مسیر با کسی تعارف نداریم، گفت: همخوانی بانوان و موسیقی هایی را وارد شهر آمل کردند و در کمترین زمان مجوز می گیرند که این امور دل نیروهای حزب اللهی را به درد می آورد.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: از همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عذرخواهی می کنیم و امیدواریم دیگر این کارها در دیار علویان و شهادت شهرستان آمل صورت نگیرد.

امام جمعه آمل با بیان این که اصحاب رسانه مدیران را به حرکت درآورند، گفت: بزرگترین ضعف شهرستان آمل این است که بعضی از مدیران را نمی بینیم و در مراسم های یادواره شهدا، دهه فجر و دیگر برنامه ها غیبت دارند و به موقع نکاتی را در منزلت آنان بیان می کنیم.

وی ادامه داد: مراسم های ملی و مذهبی در سطح شهرستان برگزار می شود که همین برنامه ها به ما آبرو داده است اما بعضی مدیران بی تفاوتی داریم که پایبند به نظام، انقلاب و نماز نیستند و مشخص نیست از کدام مجرا تأیید گرفتند و اعلام می کنیم انقلاب با کسی تعارف ندارد./1314/202/ب2

ارسال نظرات