۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۵۷۷
در سفری به شهر قم؛

عراقچی با مراجع تقلید و علما دیدار کرد

رییس ستاد پیگیری برجام در سفری به شهر قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری استان، در نشستی رسانه ای به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفت.
دیدار عراقچی با آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عباس عراقچی، معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت خارجه و رییس ستاد پیگیری برجام امروز 12 بهمن ماه و همزمان با آغاز دهه فجر با حضور در شهر مقدس قم با جمعی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت وگو کرد.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت خارجه صبح امروز ابتدا به دیدار آیت الله اعرافی،‌مدیر حوزه های علمیه کشور رفت و پس از آن با  حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

معاون وزیر امور خارجه همچنین در ادامه سفر خود با حضرات آیات علوی گرگانی، وحید خراسانی دیدار و با حضور در بنیاد بین المللی و علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله جوادی آملی به گفت و گو پرداخت.

رییس ستاد پیگیری برجام همچنین در جلسه شورای اداری استان قم حضور یافت و در میان مدیران و مسؤولان این استان به ایراد سخن پرداخت.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت خارجه همچنین در نشستی رسانه ای به سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

عراقچی در پایان این سفر به شهر مقدس قم، با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

گفتنی است که تمامی دیدارهای معاون وزیر امور خارجه با مراجع تقلید به صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد./840/202/ص

ارسال نظرات