۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۷۷۵۸۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تحریم ها و مشکلات مردم را از انقلاب جدا نمی‌کند

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به وحدت و انسجام در طول 38 سال از این انقلاب صیانت کردند، گفت: مردم ایرانی مردم مقاوم هستند و هیچ گاه تحریمها و مشکلات آنها را از صیانت از آرمانهای انقلاب عقب نگذاشت.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در دیدار اعضای شورای اداری و جمعی از مدیران شهرستان اهر به مناسبت آغاز دهه فجر در بیت امام جمعه اهر، اظهار داشت: این انقلاب به دست مردم صورت گرفت و باید به دست مردم پایدار بماند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل، اظهار داشت: امام راحل فرمودند که از انقلاب اسلامی مانند گران‌بهاترین اشیاء حفاظت و حراست کنید، باید با تمام وجود از این انقلاب حفاظت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان نظام و انقلاب به این کشور و اسلام با خدعه های ضربه وارد کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران به وحدت و انسجام در طول 38 سال از این انقلاب صیانت کردند، افزود: مردم ایرانی مردم مقاوم هستند و هیچ گاه تحریمها و مشکلات آنها را از صیانت از آرمانهای انقلاب عقب نگذاشت.

وی با اشاره به اینکه اعتماد کردن به غربیها به ویژه آمریکاییها غفلتی بزرگ است، گفت: مسؤولان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دشمن‌شناسی جوانان تبیین کنند، انقلاب اسلامی ایران با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شکل گرفت و باید این شعارها تداوم یابد.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه نفوذ آمریکاییها و صهیونیستها به بدنه رژیم پهلوی اجازه حاکمیت اسلام را نمی‌داند، ابراز داشت: امروز به برکت وجود امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت از انقلاب توانستیم به‌نظام اسلامی دست‌یابیم و به خواسته استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی رسیدیم./203/854/ب1

ارسال نظرات