۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۴۷۷۶۰۶
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

نقش تعیین کننده خواص در سعادت جامعه

آيت الله طه محمدی گفت: همیشه در کفه تاریخ عوام به دنبال خواص بوده اند و اگر خواص صراط مستقیم را پیدا کنند، جامعه هدایت و اگر منحرف شدند جامعه به انحراف کشیده می شود.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از مدیران و اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان بعد از ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر در جامعه اظهار داشت: انقلاب ما ادامه راه انبیای الهی بوده، هست و خواهد بود چرا که برای امتحان بشر هزاران راه و دام های فروانی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: یقینا راه انبیا دشمنان سر سختی داشته است و فرعون های زمان همواره وجود داشته اند و امروز هم حرکت انقلاب کم دشمن ندارد.

امام جمعه همدان گفت: سخنگوی کاخ سفید گفته که پرونده موشک های بالستیک ایران باید به شورای امنیت فرستاده شود در حالی که خود در زمینه کشتار مردم بی گناه گوی سبقت را از همگان ربوده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه در کفه تاریخ عوام به دنبال خواص بوده اند و اگر خواص صراط مستقیم را پیدا کنند، جامعه هدایت و اگر منحرف شدند جامعه به انحراف کشیده می شود.

آیت الله طه محمدی گفت: پیامبر(ص) فرمود «اذا صلحت خواص امتی صلحت عوام امتی» و تاریخ هم این را خوب نشان داده است که الان گناه عوام امت یهود بر عهده خواص آنها است.

وی گفت: در دین مسحیت گناه امت بر عهده خواص است و در اسلام گناه یک میلیارد مسلمان بر عهده خواص آنها است و در عالم تشیع وزر و وبال عوام بر عهده خواص است و این امری اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه همدان در پایان گفت: کسانی که خودشان را به عنوان خواص می شناسند باید بار تکلیف الهی را بر دوش خود احساس کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات