۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۷۶۳۰
استاد حوزه علمیه:

ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه از اهداف دشمنان در جنگ نرم است

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهداف شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی، ایجاد حس یأس و نا امیدی در جامعه و به ویژه در نسل جوان است.
حوزه خواهران صحنه حوزه خواهران صحنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خانم جمشیدی از اساتید حوزه علمیه شهرستان صحنه شامگاه سه شنبه در جمع طلاب این شهرستان ابراز داشت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی و مرور انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: هر چه از زمان پیروزی انقلاب فاصله می گیریم اهمیت پرداختن به دستاوردهای انقلاب بیشتر احساس می شود، این انقلاب را نمی توان انقلابی ایرانی نامید بلکه انقلاب ما انقلابی اسلامی و گسترده بود.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی، ایجاد حس یأس و نا امیدی در جامعه و به ویژه در نسل جوان است.

جمشیدی اظهار داشت: دشمنان به دنبال سیاه نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیرسؤال بردن و یا کم ارزش کردن انقلاب و یا کارآمد نشان دادن نظام دینی هستند تا از این طریق نسل جوان را نسبت به آینده بدبین و مأیوس سازند.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: وارثان حقیقی انقلاب اسلامی کسانی هستند که برای به ثمر نشستن انقلاب جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند، گروهی منتظر رسیدن به وصال معبود و جان دادن در رکاب مولا هستند.

این مسؤول مطرح کرد: انقلاب اکنون به ما رسیده و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و دستاوردها و برکات انقلاب را با بیان و مقایسه شرایط حاکم بر کشور در زمان پیش از انقلاب و پس از آن را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه وضعیت سیاسی ایران قبل از انقلاب با وضعیت پس از انقلاب است، وابستگی شدید رژیم پهلوی به غرب و تحقیر ملت  ایران تا حدی بود که محمدرضا شاه پهلوی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سال 53 می گوید این مردم قادر به انجام هیچ کاری نیستند و مثل گوسفندان هستند و دیگر عبارات توهین آمیز دیگر در خصوص ملت ایران بکار می برد و یا نمونه دیگری از وابستگی شاه به انگلیس می توان به سخنی از چرچیل اشاره کرد که در کنفرانس تهران می گوید خودمان شاه را آوردیم و خودمان او را برداشتیم.

خانم جمشیدی در پایان مطرح کرد: ما به عنوان کسی که در این انقلاب و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در امنیت بسر می بریم باید در درجه اول شاکر این نعمت باشیم و در درجه دوم با انجام وظایف فردی و اجتماعی که تک تک ما بر عهده داریم سعی کنیم که ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی باشیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه ما باید انقلابی باشیم./203/857/ب1

ارسال نظرات