۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۷۷۶۳۲
بذرپاش در شهرکرد:

القای بی ‌اعتمادی به نسل جوان یک تهدید امنیت ملی است

بذرپاش با اشاره به اینکه القاء بی ‌اعتمادی به نسل جوان یک تهدید امنیت ملی برای کشور محسوب می ‌شود، گفت: اگر به جوانان القا شد که ما نمی‌ توانیم، آن روز کار جمهوری اسلامی تمام است و کشور دیگر درست نخواهد شد.
مهرداد بذرپاش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مهرداد بذرپاش، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، شامگاه سه شنبه، 12 بهمن ماه، در نشست با اهالی رسانه این استان، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی قرار دارد، با اشاره به اینکه امنیت یکی از دستاوردها و افتخارات نظام است، ادامه داد: اگر بخواهیم عملکرد نظام را بررسی کنیم باید عکسی از 30 سال قبل و امروز را درکنار هم قرار دهیم تا بتوانیم در شرایط منطقی مقایسه کنیم.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز با اشاره به اینکه نظام دستاوردها و برکات زیادی داشته است، افزود: البته نقاط ضعفی هم وجود داشته است که عمده این مثال‌ها که برای مردم ناگوار هستند پیرامون موضوعات اقتصادی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دولت فعلی مشکلات را به گردن دولت قبل می ‌اندازد، تصریح کرد: اینکه دولت فعلی دولت قبلی را سیاه نشان میدهد سبب رشد توقعات مردم می ‌شود و چون کارکرد نمی ‌تواند پابه‌پای توقعات رشد کند نارضایتی به وجود می ‌آید و این یکی از اشتباهات دولت فعلی بود.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور، خاطرنشان کرد: دیوان‌سالاری خسته و بی ‌حوصله بر مدیران کشور حاکم شده است و چون کارمندان به مقامات مافوق خود اقتدا می‌ کنند این موضوع به کارمندان نیز سرایت کرده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کشور با یک تیم مدیریتی خسته روبه رو است، اضافه کرد: افرادی از آغاز جریان انقلاب تاکنون بوده‌اند و از یک جایی به بعد خسته شدند یا احساس کردند مدل جمهوری اسلامی جواب نمی ‌دهد یا به هر دلیل دیگری از نظام بریده‌اند؛ اما اکنون چون نظام اسلامی مشغول به کار است در مجموعه مدیریتی کشور قرار گرفته‌اند.

بذرپاش با اشاره به اینکه سیستم مدیریتی با یک حلقه بسته و در خود تنیده روبه رو است، تصریح کرد: امروز یک جوان تحصیل کرده و دارای مدرک دکترا وقتی این مدیران را می ‌بیند امیدی به پیشرفت و آینده ندارد و این خجالت آور است.

وی با اشاره به اینکه القاء بی ‌اعتمادی به نسل جوان یک تهدید امنیت ملی برای کشور محسوب می ‌شود، بیان کرد: اگر به جوانان القا شد که ما نمی‌ توانیم، آن روز کار جمهوری اسلامی تمام است و کشور دیگر درست نخواهد شد و این القا با حرف زدن صورت نمی ‌گیرد بلکه در عمل اتفاق می‌افتد.

مدیرمسؤول روزنامه وطن امروز با اشاره به اینکه استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد نرخ بیکاری بالایی در کشور دارند، ادامه داد: با یک حساب ساده و تقریبی می ‌توان نتیجه گرفت طبق برنامه توسعه می ‌بایست طی 5 سال حدود 2میلیون شغل تنها در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد شده باشد./9457/202/ص

ارسال نظرات