۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۴۷۷۶۶۲
مؤسس حوزه علمیه امام حسین:

آسیبهای اجتماعی عامل افزایش آمار طلاق است

مؤسس حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: آسیب‌های اجتماعی بیانگر عدم تقوا است، امروز آمار طلاق با افزایش آسیبهای اجتماعی سیری سعودی دارد و می‌طلبد همه نهادها و ارگانها در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی تدابیر جدی داشته باشند.
مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید رضا حسینی مازندارنی، موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) و استاد اخلاق، سه شنبه شب در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) در مدرسه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی مناسبی برای همگان به ویژه جوانان به شمار می‌رود.

وی افزود: بانوان با تأسی به حضرت زهرا(س) می‌توانند نقش مؤثری در کاهش آسیبهای اجتماعی داشته باشند.

آیت‌الله حسینی مازندارنی با بیان اینکه بانوان با تقوا جایگاه بسیار ارزشمندی در محضر الهی دارند، ابراز کرد: خداوند متعال سوره کوثر را به دلیل مقام حضرت زهرا(س) نازل کرد این سوره نشان از شأن و عظمت ایشان دارد حضرت زهرا(س) با تقواترین زنان عالم است.

 مؤسس حوزه علمیه امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه انسان در زمان ازدواج باید با هم کفو خود وصلت کند، بیان داشت: حضرت علی(ع) کفو حضرت زهرا(س) بود، هم کفو بودن پایه‌های زندگی را مستحکم می‌کند.

این استاد اخلاق حضرت زهرا(س) را به عنوان بهترین زنان عالم معرفی کرد و گفت: هیچ زنی در عالم خلقت مقام حضرت فاطمه(س) را ندارد بلکه خداوند به بانوان برجسته عالم همچون حضرت آسیه، حضرت مریم، حضرت ساره و غیره اجازه داده تا در قیامت با ایشان محشور شوند.

وی با تأکید بر اینکه امروز الگوگیری بانوان از حضرت زهرا(س) امری لازم و ضروری به شمار می‌رود، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) حجاب خود را در برابر یک فرد نابینا حفظ کرد چگونه امروز بانوان حجاب خود را از نگاه نامحرمان حفظ نمی‌کنند، در حالی که در قیامت باید نسبت به اعمال خود پاسخگو باشند.

آیت‌الله حسینی مازندارنی اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی بیانگر عدم تقوا است، امروز آمار طلاق با افزایش آسیبهای اجتماعی سیری سعودی یافته و این امر می‌طلبد همه نهادها و ارگانها برای کاهش آسیبهای اجتماعی تدابیر جدی داشته باشند./813/202/ب2

ارسال نظرات