۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۷۷۶۷۳
رییس تبلیغات اسلامی همدان خبر داد؛

برگزاری اجتماع مدافعان حرم در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری اجتماع مدافعان حرم در روز 17 بهمن ماه جاری در همدان خبر داد.
حجت الاسلام دشتکی

حجت‌الاسلام علی دشتکی، رییس تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که از عوامل پیرورزی انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.

وی افزود: مناسبت‌های مذهبی به همراه گروه‌های قرآنی و هیأت‌های مذهبی بستر فعالیت مردم را فراهم و از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی هستند که باید با دقت بیشتری مورد واکاوی و بررسی قرار گیرند.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: این برنامه 17 بهمن ماه جاری همزمان با میلاد حضرت زینب(س) در تمام مراکزی که نماز جمعه در آنها اقامه می‌شود از سوی تبلیغات اسلامی استان، برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از اجرای این مراسم تجلیل از مدافعان حرم است، گفت: مسوولان، هیأت‌های مذهبی، قشرهای مختلف‌ بسیج و آحاد مردم برای حضور در این همایش دعوت شده‌‌اند.

رییس تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: مقرر شده است در شهرستان‌هایی که سخنران پیش از خطبه ندارند یکی از خطبه‌ها را به این بحث اختصاص دهند، ضمن اینکه این همایش به صورت ملی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت توجه به برنامه رسزی در زمینه های فرهنگی افزود: هر مناسبت ملی و یا مذهبی نیازمند سیاست‌گذاری، برنامه‎ریزی و نظارت دقیق است.

رییس تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به هجمه های غرب علیه فرهنگ ایران، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فرهنگی در کشور ناشی از شیطنت های غرب علیه ایران است.

وی در پایان تصریح کرد: اگر تاکنون انقلاب اسلامی توانسته با توجه به قتل‌عام فرهنگی دشمنان، قدرتمندتر از گذشته قله‎های عزت، اقتدار، عظمت و الگوسازی را فتح کند به دلیل علاقه مردم به خداوند متعال و عنایت ویژه خداوند به مردم ایران است./979/302/ب2

ارسال نظرات