۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۷۷۰۵
14 بهمن ماه صورت می گیرد؛

لرستان میزبان برگزاری یادواره شهدای قرآنی

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: یادواره 40 شهید قرانی استان با حضور مسؤولان استانی و خانواده معظم شهدا در خرم آباد برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یادآوره شهدای قرآنی ۱۴ بهمن ماه همزمان با روز شهید و انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۴۰ شهید شاخص قرآنی استان لرستان با عنوان «آیه های استقامت»، افزود: در این یادواره از خانواده های معظم شهدا تجلیل می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: رونمایی از تمبر ۴۰ شهید قرآنی استان و کتاب «آیه‌های استقامت» که شامل زندگی‌نامه ۴۰ شهید شاخص قرآنی لرستان است، از دیگر برنامه های این یادواره است.

وی در ادامه یادآور شد: سخنران ویژه نخستین یادواره شهدای قرآنی لرستان حجت‌الاسلام موسوی هوایی، معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور است.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته یادواره شهدای قرآنی از طریق شبکه قرآن پخش می شود.

وی برگزاری یادواره شهدای قرآنی را فرصتی مناسب در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قرآنی در جهت معرفی ارزشها عنوان کرد.

گفتنی است، بیش ‌از ۲۰ دستگاه فرهنگی استان لرستان در برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان، همکاری دارند.

بر اساس این گزارش، یادواره 40 شهید قرآنی استان لرستان با همکاری تبلیغات اسلامی لرستان، کانون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه های اجرایی استان به میزبانی سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار می شود./9459/302/ب2

ارسال نظرات