۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۷۷۷۱۷
امام جمعه میامی:

خدمت صادقانه به مردم بهترین پاسداشت انقلاب است

امام جمعه میامی با اشاره به حضور و تأثیرگذاری مردم در همه عرصه های انقلاب اسلامی، گفت: خدمت صادقانه به مردم بهترین پاسداشت انقلاب است.
امام جمعه میامی

به گزارش خبرگزاری رسا از شاهرود، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور پیش ازظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ۴۶ طرح میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه امروز یکی مهم ترین وظایف مسئولان خدمت رسانی به مردم است، ابراز داشت: یکی از مهم ترین ویژگی انقلاب ایران مردمی بودن آن و برپایه آموزه های دینی است که باید توجه داشت برای خدمت رسانی به مردم صادقانه تلاش کنیم. 

وی افزود: در منشور حقوق شهروندی موارد بسیاری از تکریم ارباب رجوع بیان شده که این نشان می دهد دولت نیز به این بخش توجه و اهتمام کافی را دارد و مسئولان نیز باید بدانند که خدمت رسانی به مردم از وظایف یک مدیر موفق است.

امام جمعه میامی گازرسانی و تکمیل پروژه مصلای نماز جمعه را از خواسته های مهم مردم این شهرستان برشمرد و ابراز داشت: امیدواریم نگاه مدیران استانی به توسعه شرق استان به گونه ای باشد تا بتوانیم خدمت رسان صادق مردم مومن دیار میامی باشیم.

حجت الاسلام صفائی پور با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی مردمی بود که همه اقشار مختلف جامعه آن بزرگوار را باور داشت، ادامه داد: بعداز پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) فردی مانند امام خمینی(ره) که اینگونه عاشق دین و مردم باشد وجود نداشت، از این رو امیدواریم با عنایت و لطف پرودگار و مسؤولان خدمتگزار به مردم بتوانیم ادامه دهنده راه و آرمان های امام راحل(ره) باشیم.

وی افزود: انقلاب ۵۷ از مسیر لاله هایی می گذرد که اکنون در خاک خفته اند و باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه ای عمل کنیم که پاسدار خون شهدا باشیم و باید ضرورت تبیین اهداف انقلاب به نسل چهارمی که آن را درک نکرده است با خدمت رسانی بهتر به مردم نشان دهیم./977/102/ب2

ارسال نظرات