۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۷۲۸
حجت الاسلام ادیب یزدی:

دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی خانواده ها در ایران اسلامی است

استاد حوزه علمیه با بیان این که دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی خانواده ها در ایران اسلامی است، گفت: دشمن در پی کشتن عاطفه و خانواده در کشور است و باید هشیار بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی

حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت امنیت در کشور و کشتار وحشیانه آل سعود در یمن، گفت: مردم مظلوم یمن شیعه هستند و گناهی به جز محبت اهل بیت(ع) ندارند و مورد ستم حاکمان عنود و خودخواه عربستان قرار گرفته اند.

وی در ادامه به شخصیت های علمی و اخلاقی در شیعه اشاره کرد و بیان داشت: مردم همدان از زیارت قبر شیخ محمد بهاری غافل نشوند و ایشان آبروی عرفان شیعی است و این نکته واضح است که خاک همدان عارف پرور است.

استاد حوزه علمیه در ادامه تصریح کرد: هر جای کشور که پای گذاشته شود جامعه کاملا متفاوت شده است و ایران امروز با ایران زمان طاغوت کاملا فرق کرده است.

وی افزود: امروز دستگیری از گرفتاران امری مهم است و افراد گرفتار در جامعه فراوان هستند و روز فرار شاه تعداد اتومبیل در کشور زیر 500 هزار بود و امروز 35 میلیون خودرو در کشور است.

حجت الاسلام ادیب یزدی با بیان این که در بسیاری از زمینه ها در کشور رشد چشمگیری داشته ایم، گفت: در عین حال اهداف اقتصادی و فرهنگی انقلاب تا حد زیادی محقق شده است.

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: هیچ کشوری سرمایه معنوی ایران را ندارد و نمونه آن تشییع شهدای آتشفشان قهرمان در تهران بود و این همه احساسات نتیجه انقلاب امام در جامعه و حکومت ولایی است.

وی افزود: بنده شاهد بودم که در عملیات بدر بچه های هوانیروز برای یک بند انگشت یک شهید که پیدا شده بود تا صبح سینه زدند و اشک ریختند.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: در تشییع شهدای غواص در تهران مردم به غلیان آمده بودند و البته دشمن در پی کشتن عاطفه و خانواده در کشور است و باید هشیار بود./۹۷۹/302/ب2

ارسال نظرات