۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۷۳۲
امام جمعه گیلانغرب:

ایام الله دهه فجر بهترین فرصت جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب است

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به اینکه بهترین فرصت جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب، بزرگداشت ایام الله دهه فجر است، گفت: نسل جوان باید با اندیشه امام راحل و انقلاب آشنا باشند و تفکر انقلابی باید به نسلهای آینده منتقل شود زیرا تنها این نوع تفکر، سازنده و احیاگر ارزشهای اسلامی در کشور است.
حجت الاسلام محمد طه مهری

حجت الاسلام محمد طه مهری، امام جمعه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انقلاب اسلامی فراز و نشیبهای بسیاری را به خود دیده و همچنین همواره تهدیدها و فرصتهای بسیاری را نیز برای پیشرفت در مقابل خود دارد.

امام جمعه گیلانغرب با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ظرفیت های بالای انقلاب اسلامی این فرصت را برای ملت ایران به وجود آورده است که تمام تهدیدات را به فرصت بدل کند و در راه پیشرفت نظام از آنها بهره بگیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راهکارها جهت خنثی سازی تهدیدات، استفاده از فرصتها است و یکی از بهترین فرصتها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب، بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

حجت الاسلام مهری بیان داشت: نسل جوان باید با اندیشه امام راحل و انقلاب آشنا باشند و تفکر انقلابی باید به نسلهای آینده منتقل شود زیرا تنها این نوع تفکر، سازنده و احیاگر ارزشهای اسلامی در کشور است.

وی در ادامه مطرح کرد: گرامیداشت ایام الله دهه فجر به معنای ارج نهادن به ارزشهای انقلابی و نظام اسلامی و لبیک مجدد به تفکر امام راحل و شهدای انقلاب است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: در راه تحقق انقلاب اسلامی جانفشانی های بسیاری صورت گرفته و خونهای پاک بسیاری تقدیم شده است، بنابراین حفظ و پاسداشت این ارزشها وظیفه نسل کنونی و نسلهای آینده است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب یادآور شد: انقلاب ایران باید به سراسر جهان نشر داده شود و ملتهای آزادیخواه از زیر بار ظلم و بی عدالتی خارج شوند.

حجت الاسلام مهری در پایان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره امیدوارانه و با دید مثبت به آینده می نگرند و باید نسل جوان نیز به دور از سیاه نمایی های دشمنان، به آینده روشن و درخشان نظام امیدوار باشند و در راه تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی گام بردارند./857/302/ب2

ارسال نظرات