۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۷۳۶
پورمختار:

قدردانی از انقلاب با حل مشکلات معیشتی مردم صورت می پذیرد

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان اینکه اگر مسؤولان می خواهند قدردان انقلاب باشند باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند و به زمینه های علاقه مندی مردم نیز توجه کنند.
پورمختار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، محمدعلی پورمختار، نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز دهه فجر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: انقلاب ما ملت را از یوغ استعمال و ستم چندصدساله نجات داد و استقلال واقعی را در بخشهای واقعی به کشور برگرداند.

وی اظهار داشت: ما به واسطه همین انقلاب روی پای خودمان ایستاده ایم و از کسی دستور نمی گیریم و توجهمان به خودمان و اموراتمان است و باید به همی دلیل باید قدردان این انقلاب باشیم.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه مسئولان و مردم برای قدرشناسی از انقلاب باید حافظ آن باشد اظهار داشت: حفاظت از انقلاب مراتب مختلفی دارد که بخشی از آن به مردم مربوط می شود خوشبختانه مردم در همه صحنه های دفاع از انقلاب حضور داشته اند و همین امر یکی از راز و رمزهای حفظ انقلاب تا امروز بوده است.

پورمختار تصریح کرد: در مرتبه بعدی ما برای اینکه مردم را حفظ کنیم تا همیشه در صحنه باشند و انگیزه و رضایت داشته باشند بایستی به انها خدمات درست و در شان و جایگاهشان ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار جدی است و باید در این زمینه راهکار اساسی اندیشیده شود گفت: قطعا مردم مهمترین دغدغه شان مسایل رفاهی پزشکی بهداشت و اشتغال است که ما باید در این زمینه مشکلات را حل کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تاکید کرد: البته ما باید در کنار این مسایل به زمینه های علاقه مندی مردم نیز توجه کنیم و اگر بتوانیم خدمات خود به مردم را بالا ببریم پس بنابراین سهم خود را نیز در دفاع از انقلاب افزایش داده ایم./1325//102/خ

ارسال نظرات