۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۷۷۷۳۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

حاکمیت اسلام و ایمان بر جامعه تنها راه برون رفت از جنایت ها است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بی ایمانی را عامل بیماری ها و جنایت های موجود در جامعه دانست و گفت: حاکمیت اسلام و ایمان بر جامعه تنها راه برون رفت از جنایت ها است.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروزه در جمع علما و روحانیون در بیرجند با اشاره به بیماری ها و انواع امراض در جامعه، اظهار داشت: باید میکروب این بیماری ها را شناسایی و جامعه را از آن ضدعفونی کنیم.

وی با بیان اینکه ایمان در سلامت و بهداشت حرف اول را می زند، افزود: تا زمانی که ایمان در جامعه گسترش نیابد و به جایگاه اصلی خود نرسد، مشکلی حل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در شرایط کنونی عده ای از گرسنگی و عده ای بر اثر جنایت های دشمن می میرند که عامل ریشه ای بسیاری از این کشتارها، بی ایمانی است.

وی با بیان اینکه گرایش به مواد مخدر و پرخوری ها نیز به واسطه لذتِ خوردن است، افزود: این در حالی است که ایمان، صلاح و خیر افراد را در خوردن مد نظر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین انسان مومن به دنبال چیزی می رود که خیر و صلاح او نیز در آن باشد.

سوء استفاده از نام بهداشت در تبلیغات کالاها

وی با اشاره به تبلیغات رسانه ای برخی از کالاها بیان کرد: گاهی از بهداشت برای سود تجاری استفاده می شود و این در حالی است که بسیاری از این کالاها تقلبی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تنها فرمول رفع بیماری ها در وحی الهی ایمان است، افزود: بد دلی ها، بد اخلاقی ها و سیاست های کثیف موجود در دنیا عامل بسیاری از ضایعات و تلفات  هستند.

وی با اشاره به وجود بیماری های مانند ایدز، وبا و اعتیاد بیان کرد: این بیماری ها هدایا و سوغات های غرب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: در گذشته در بین مسلمانان، بیماری های اخلاقی جنسی نبود چون بر اساس طهارت ایمانی ازدواج می کردند.

وی افزود: در شرایط کنونی عوامل بیگانه وارد جامعه شده و مرض های فرهنگی را نیز سوغات آورده و بسیاری از بیماری ها را تولید کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: اگر انسان اخلاقش را بر اساس تقوی الهی، ایمان و عدالت بسازد، آفات و امراض پیشگیری می شود.

روحانیون جامعه را از بی ایمانی نجات دهند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر آنچه که خداوند لازمه ایمان دانسته را حاکم بر جامعه کنیم، دامن گیر آفتی نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه همه ما گرفتار بداخلاقی ها و بی ایمانی ها هستیم، افزود: روحانیون و علما باید جامعه را از این شرایط نجات دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اسلام را نسخه خیرخواهانه ای برای بشر دانست و گفت: آنچه که در نیا قابل قبول است، اسلام و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب ما اسلامی است، اظهار کرد: این در حالی است که ما در خواب هستیم و عده ای به دنبال خارج کردن اسلام از صحنه هستند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی بشر نیازمند بازسازی فرهنگ دنیا است، افزود: امروزه دنیا در جنایات، بداخلاقی، کینه توزی و بی ایمانی گیر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: تنها راه برون رفت از این جنایت ها این است که اسلام بر جامعه حاکم شود و دنیا را از شرایط کنونی نجات دهد./880/101/ب2

ارسال نظرات