۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۷۸۴
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر:

انقلاب شکوهمند ایران نشان دهنده اقتدار ملت در مبارزه با کفر و ستم بود

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند ایران نشان دهنده اقتدار ملت در مبارزه با کفر و ستم بود، گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران به جهانیان این بود که سلاح و برخورد نظامی در مقابل خواست و اراده ملت کاری از پیش نخواهد برد.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: ایام الله دهه فجر یادآور حرکت بزرگ و انقلابی ملت ایران در برائت از مستکبران و لبیک به نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: باید مسیر انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا حفظ شده و تداوم این راه تضمین کننده بقای نظام اسلامی در کشور است.

وی در ادامه بیان داشت: پیام انقلاب اسلامی ایران به جهانیان این بود که سلاح و برخورد نظامی در مقابل خواست و اراده ملت کاری از پیش نخواهد برد و حق همواره بر باطل پیروز خواهد بود.

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس دوستی و صلح و برابری بنا شده است و برخلاف بسیاری از حکومتهای مستکبر، مخالف هر گونه جنگ افروزی و تبعیض است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: گرامیداشت و پاسداشت آرمانهای انقلاب اسلامی با ترویج و تبیین ارزشهای انقلابی معنا می شود و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای نشر ارزشهای انقلابی در جهان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر اظهار داشت: حوزه های علمیه نیز در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب اسلامی در این ایام ویژه برنامه هایی را اجرایی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه سوره فجر با همکاری هلال احمر شهرستان سنقر، مطرح کرد: این مسابقه روز 12 بهمن ماه برگزار شد، در این ایام مسابقات ورزشی متعددی نیز در حوزه علمیه شهرستان سنقر برگزار می شود.

حجت الاسلام بنی عامریان از اعزام طلاب و مبلغان به مناطق محروم نیز خبر داد و افزود: مبلغان در مناطق محروم به تشریح اثرات سازنده انقلاب اسلامی و تبیین ارزشهای انقلابی و اسلامی می پردازند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در پایان گفت: انقلاب شکوهمند ایران نشان دهنده اقتدار ملت در مبارزه با کفر و ستم بود، بنابراین باید این روحیه ظلم ستیزی در کشور حفظ شود./857/302/ب2

ارسال نظرات