۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۷۷۸۰۵
مدرس حوزه و دانشگاه:

وحدت و پیوستگی مردم از برکات خون شهدا است

حجت الاسلام خزائلی گفت: اگر ما در زمان انقلاب شهید نمی‌دادیم امنیت امروز را این کشور نداشت، ما این امنیت را باید با رفتار و اخلاق خود به دیگران معرفی کرده و با وحدت می‌توانیم این امنیت را بیشتر کنیم.
حجت الاسلام حسنعلی خزائلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام حسنعلی خزائلی، مدرس حوزه و دانشگاه در آیین «اجتماع مدافعان حرم و تجلیل از خانواده شهدا» که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در روزهای اول افراد زیادی کشته داد ولی امروزه ما در کشور ایران امنیت خوبی داریم.

وی دلایل امنیت کشور را نام برد و ادامه داد: ما دو نعمت بزرگ داریم که یکی از آن‌ها صحت و سلامتی و دیگری امنیت است؛ از نظر تمام مردم، کشور ایران امنیت و آرامش خوبی دارد، یکی از دلایل امنیت نیز مردم و دیگری رهبری است.

مدرس حوزه و دانشگاه افزود: یکی دیگر از علت‌های امنیت شهیدان هستند که در همه جا نقش آفرین بودند، ما این امنیت را باید با رفتار و اخلاق خود به دیگران معرفی کنیم، ما با وحدت می‌توانیم این امنیت را بیشتر کنیم.

وی تأکید کرد: ما با تعامل و وحدت می‌توانیم در کارها پیشرفت کنیم، باید بدانیم که وهابیت هیچ ربطی به اهل سنت ندارد و باهم فرق دارند و برادران اهل سنت برای ما عزیز هستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به توطئه های استکبار خاطرنشان کرد: استکبار قصد این را داشت که جنگ را به داخل کشور ایران بیاورند اما آن‌ها در کشور سوریه شکست خوردند و با خفت از سوریه خارج شدند این پیروزی‌ها به خاطر شهامت و خون جوانان است و ما مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام خزائلی با تأکید بر پاسداری از آرمان‌های شهدا یادآور شد: امروزه ما باید قدردان خون شهدا باشیم و راه آن‌ها را ادامه بدهیم و بتوانیم تکفیری‌ها را ریشه کن کنیم، زمانی که گروه های تکفیری حرف زبان را نمی‌فهمند باید با زور با آن‌ها صحبت کرد، از این رو امروزه جنگ در بین خودشان شروع شده است./203/831/ب1

ارسال نظرات