۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۷۷۸۲۸
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

انقلاب اسلامی به سلطه آمریکا در منطقه پایان داد

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زلزله بزرگی را در اردوگاه استکبار جهانی ایجاد کرد، گفت: انقلاب اسلامی به هژمونی آمریکا در منطقه پایان و ایران را به قدرت برتر منطقه ای و بازیگری تأثیرگذار فرامنطقه ای تبدیل کرد.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا دغاغله، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان، در مراسم تجدید بیعت عشایر خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان که ظهر امروز در حسینیه بقیه الله(عج) برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع مجدد اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، پایان دهنده ملت ایران از ظلم و ستم و تولد دوباره اسلام اصیل است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان ابراز داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره)، اراده و پشتیبانی ملت ایران، آموزه های ناب اسلامی و تجارب ارزشمند تاریخی در دوره ای که الگوی توسعه و توزیع جهانی به صورت موازن و دوقطبی در جهان حاکم بود، به پیروزی رسید.

رییس کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه‌ فجر خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی زلزله بزرگی را در اردوگاه استکبار جهانی ایجاد کرد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی منطق جدید متکی بر اصول و ارزش های اسلامی در عرصه بین الملل برای جوامع حق طلب و آزاده ظاهر شد.

این مقام مسؤول دستاوردها و پیامدهای منطقه ای و جهانی انقلاب اسلامی را به مثابه شوکی استراتژیک برای آمریکا و استکبار دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود تلاش های دشمنان در 37 سال گذشته به هژمونی آمریکا در منطقه پایان داده و به قدرت برتر منطقه ای و بازیگری تأثیرگذار فرامنطقه ای تبدیل شده است.

حجت الاسلام دغاغله با بیان اینکه دشمنان تماشاگر محض اقتدار و استحکام ملت ایران هستند، عنوان کرد: امام راحل(ره) عشایر را پشتیبان کشور و حافظ مزرها بیان و به مظلومیت آنها در دوران طاغوت اشاره می کنند و رهبرمعظم انقلاب نیز عشایر را بهترین ها در فداکاری، شجاعت و شهامت قلمداد کردند که ظلم مادی و معنوی فراوانی به آنها در دوران پهلوی شده است.

وی به تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل(ره) جهت ایجاد دگرگونی و تحول در زندگی روستایی و عشایری اشاره و ابراز داشت: امروزه با اجرای طرح 550 هزار هکتاری شاهد تحول بزرگ در زیرساخت های بخش کشاورزی روستائیان و عشایر هستیم و نباید به سادگی از نقش بی بدیل روستائیان و عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی گذاشت.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان عشایر را ذخایر همبستگی و تولیدکنندگان بی ادعایی و خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی دانست./202/9456/ب1

ارسال نظرات