۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۸۴۶
امام جمعه عین دوی اهواز:

مقاومت در برابر استکبار دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه عین دوی اهواز با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همه مسلمانان تعلق دارد، گفت: ایستادگی در برابر استکبار و اتکا به خود دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت های منطقه است.
امام جمعه عین دوی اهواز

حجت الاسلام اسدالله محسن پور، امام جمعه عین دوی اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به همه مسلمانان، ابراز داشت: انقلاب اسلامی همه مسلمانان را خوشحال و دستاوردهای آن قابل تقدیر و به همه تعلق دارد.

امام جمعه عین دوی اهواز به نفوذ انقلاب اسلامی در گوشت و پوست همه ملت های آزاده جهان اشاره و خاطرنشان کرد: هر ساله تازگی انقلاب اسلامی احساس و داده ها و دستاوردهای آن پیوسته و سال به سال بیشتر تجلی می یابد.

مسؤول دفتر آیت الله سیستانی در اهواز رهبری انقلاب اسلامی، ایده های اولیه و ملت ایران را سه عنصر اساسی در تحقق و پایداری انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی با گذر زمان تجدد یافته و آثار بی شماری همچون عزت، استقلال، ایستادگی و اتکا به خود را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آمریکا به رهبران کشورهای منطقه دستور و فرمان می دهد، اظهار داشت: آمریکا برای اجرای هر برنامه مرتبط با کشورمان برگزاری نشست و مشورت را خواهان است که چنین عزت و اقتداری از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام محسن پور گفت: رهبری پیامبرگونه امام راحل(ره) و دین مبین اسلام سبب شده است تا ملت ایران با اراده آهنین و تحمل انواع تحریم ها و نیرنگ ها و جنگ ها، با انقلاب اسلامی همراه شوند و همچنین امروزه شاهد مقاومت کشورهای منطقه با هدایت مستشاران ایرانی در برابر استکبار و به دست آوردن پیروزی ها هستیم./9456/303/ب2

ارسال نظرات