۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۷۷۸۵۱
آیت الله موسوی اصفهانی:

برخی تفکرها به دنبال انحراف جامعه از مسیر مستقیم هستند

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که برخی تفکرها به دنبال انحراف جامعه از مسیر مستقیم هستند، گفت: نباید بگذاریم با طرز تفکرهای سازش کارانه قدم به قدم ما را به سوی جریان‌های سابق ببرند و با استقامت مردم و خون 250 هزار شهید این انقلاب به دست آمده و نیازمند حفظ و نگهداری است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در مراسم حوزه انقلابی که ظهر امروز در حسینیه امام برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به استکبار ستیزی، گفت: برخی تفکرها به دنبال انحراف جامعه از مسیر مستقیم هستند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: نباید بگذاریم با طرز تفکرهای سازش کارانه قدم به قدم ما را به سوی جریان‌های سابق ببرند و با استقامت مردم و خون 250 هزار شهید این انقلاب به دست آمده و نیازمند حفظ و نگهداری است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه علمای بزرگ ما با خداوند معامله کردند نه اینکه مدارج علمیه بگیرند و زندگی خود را اداره کنند، گفت: ما نیامدیم در حوزه علمیه تا زندگی خود را اداره کنیم بلکه وظیفه ما ایثار در راه خدا و دین است.

وی با بیان اینکه آیت الله آقا نجفی بیان داشت که در تاریخ اسلام به جامعیت امام راحل کسی را ندید، تصریح کرد: باید علمای ربانی در ساده زیستی، تقوا، علم، عمل و جهاد و شهادت جا پای پیامبران بگذارند تا اسوه باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر لزوم نگهداری حوزه‌های انقلابی، اظهار داشت: مردم انقلاب را از امام گرفتند و امام انقلاب را به جامعه مدرسان و علمای قم منتقل کرد و آنها انقلاب را در جامعه جاری و ساری کردند و مردم جانشان را در راه اسلام فدا کردند.

وی افزود: نسبت به مسائل سیاسی نمی توانیم بی تفاوت باشیم چرا که سیاست ما عین دیانت ما است و قرآن به ما می گوید باید در سیاست وارد شوید و با کفار و منافقان جهاد کنید.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: استکبارستیزی باید در ممالک اسلامی به طور عمومی و در ایران به طور ویژه روشن بماند چرا که کنار آمدن با ظالمان خلاف راهی است که امام حسین(ع) فرمود هیهات من الذله و امیرمؤمنان(ع) ترسیم کرد.

به گزارش رسا، همایش حوزه انقلابی و بزرگداشت بیستمین سالگرد رحلت آیت‌الله آقا نجفی همدانی به همت مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی و با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان همدان در محل حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد./979/202/ب2

ارسال نظرات