۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۷۷۸۵۵
امام جمعه ملایر:

تربیت نیرو‌های انقلابی به تداوم نظام کمک می‌کند

امام جمعه ملایر گفت: تربیت نیرو‌های انقلابی و انتخاب اصلح به تداوم نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند.
حجت الاسلام محمد باقر برقراری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر عصر امروز به مناسبت آغاز دهه فجر در دیدار با مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مساجد شکل گرفته و تداوم آن هم در بستر مساجد است.

وی افزود: تفکر مسجدی ویران‌کننده پایه‌های طاغوت است و در سنگر مساجد بود که کاخ‌های ظلم و ستم لرزید و فرو ریخت.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه انقلاب ما ریشه گرفته در مساجد است و به دستان پر خیر و برکت اهل مسجد به پیروزی رسید، افزود: در دوران دفاع 8 ساله3 میلیون نفر جنگ را اداره کردند که این‌ها همان شاگردان تربیت‌یافته در مکتب و سنگر مساجد بودند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه شهدا تربیت‌یافته محراب و منبر هستند گفت: تفکر مسجدی سازنده است و می‌تواند دین و ایمان ما را در جنگ اعتقادی و فرهنگی حفظ کند.

وی بیان کرد: امروز همچنان در جنگ اعتقادی و فرهنگی هستیم و مساجد حکم دژ مستحکم است و می‌تواند دین و ایمان ما را حفظ کند.

امام جمعه ملایر افزود: انقلاب اسلامی ایران به روی تقوا بنا شده و بنیانگذار این انقلاب نیز تربیت‌یافته در مکتب اسلام بود.

حجت الاسلام برقراری عنوان کرد: امام راحل ایمان خود را از محراب، مسجد، منبرو حوزه علمیه به دست آورده بود و به هدف راه و گفتارش ایمان داشت.

وی با اشاره به اینکه همانند دوران انقلاب نگاه جوانان امروزی باید نگاه ولایی باشد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در دورترین روستاها و مناطق محروم کشور انجام شده و سرنوشت کشور و نظام به دست خود مردم داده شده است.

امام جمعه ملایر گفت: اگر بخواهیم این نظام پاک و پاکیزه تداوم پیدا کند باید به دست نیرو‌هایی درخور این نظام سپرده شود و اگر می‌خواهیم اختلاس، پارتی‌بازی، رانت‌خواری، رشوه و غیره از نظام پاک شود باید آفت زدایی و کادرسازی کرد و با تربیت نیروی اصلح و انتخاب اصلح به تداوم نظام  کمک کرد./979/202/ب2

ارسال نظرات