۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۷۷۸۷۰
استاندار قم خواستار شد؛

ضرورت استفاده از بسترهاي الكترونيك جهت ارائه خدمات به زائرين نوروزي

استاندار قم با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهاي الكترونيك جهت ارائه ي خدمات به زائرين نوروزي گفت: نماينده هاي دستگاه هاي دولتي نيز جهت ارائه ي خدمات به صورت حضوري به مردم، در ورودي هاي شهر قم مستقر شوند.
ضرورت استفاده از بسترهاي الكترونيك جهت ارائه خدمات به زائرين نوروزي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان قم طي سخناني ضمن تبريك ايام الله دهه ي مبارك فجر، بر ضرورت مهيا بودن دستگاه هاي دولتي براي ميزاني از زائرين در ايام نوروز تاكيد كرد.
استاندار قم با بيان اينكه انگيزه ي سفر مهمامان نوروزي متفاوت خواهد بود و مهترين دليل آن مباحث زيارتي است افزود: بايستي با شناسايي نقاط ضعف و قوت اين ستاد در سالهاي اخير نسبت به بهبود شرايط ميزباني اقدام نماييم.
وي با اشاره به جايگاه فرهنگي و مذهبي استان قم و مركزيت علمي و فقهي اين استان ادامه داد: اين ويژگي ها وظيفه و مسئوليت مديران را بيشتر نموده و ما را در معرض قضاوت قرار خواهند داد.
نماينده عالي دولت در استان خاطرنشان كرد: نقشه ي راه در مباحث مختلف از جمله بهداشت و درمان و خدماتي بايستي شفاف و قابل دسترس براي شهروندان و گردشگران باشد.
استاندار قم استفاده از ظرفيت هاي فناوري اطلاعات براي ميزباني زائرين را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: بايد محتوا و راهنمايي هاي لازم از به صورت الكترونيكي براي مردم مهيا شود.
نماينده عالي دولت در استان خاطرنشان كرد: محتواهاي فرهنگي نيز در همين بستر گنجانده شود تا گردشگران از اين خدمات بهره مند شوند.
وي با بيان اينكه نماينده هاي سازمان هاي دولتي در ورودي هاي شهر قم حضور داشته باشند ادامه داد: اين مسئله موجب ارائه ي راهنمايي هاي لازم به صورت حضوري به زائرين خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان با تاكيد بر برگزاري جلسات ستاد تسهيلات زائرين به صورت دو هفته يك بار گفت: كميته ي ارزيابي بايد جديت بالايي در نظارت بر فعاليت هاي دستگاه هاي اجرايي در ايام نوروز داشته باشد.
استاندار قم به افتتاح پروژه هاي عمراني و اقتصادي در دهه ي فجر نيز اشاره كرد و گفت: 34 پروژه با اعتبار 1800 ميليارد ريال در ايام پيش رو به بهره برداري خواهند رسيد.
وي گفت: برخي پروژه هاي مهم از جمله بيمارستان فرقاني، سد كوچري و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و برخي ديگر از پروژه هاي شهري نيز به دليل اهميت سرعت افتتاح، پيش از دهه ي فجر به بهره برداري رسيدند و در حال ارائه ي خدمات به شهروندان هستند.
صادقي همچنين با اشاره به فضاي انتخاباتي استان قم در ماه هاي پيش رو ادامه داد: بايد از ورود غيرقانوني به فضاهاي سياسي انتخاباتي جلوگيري شود.
مسئله ي ميوه شب عيد، امنيت مكان هاي اقامتي و خدمات رفاهي، رسيدگي به تخلفات صنفي، امنيت و تسهيلات راه هاي مواصلاتي، خدمات شهري و مسائل فرهنگي از جمله مواردي بودند كه در اين جلسه توسط مديران مربوطه نسبت به تمهيدات انديشيده شده گزارش ارائه کردند./872/د102/ج

ارسال نظرات