۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۸۷۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد:

نفوذ راهبرد اصلی استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب است

حجت الاسلام پیراسته درباره راهبردهای استکبار برای به زانو در آوردن انقلاب، گفت: اصلی ترین راهبرد دشمن، بحث نفوذ و رسوخ در بدنه نظام با ورود افراد و جاسوسانی که بتوانند دیدگاه مردم را در مورد سیاست های ایران نسبت به آمریکا تغییر دهند و افرادی را به رأس امور کشوری وارد کنند که تفکرات استکباری داشته باشند.
حجت الاسلام پیراسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد، عصر امروز در نشست بصیرت افزایی در مسجد شهدا نجف آباد با تبریک آغاز دهه فجر به بیان دستاوردهای 38 ساله انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز ایران به گفته دشمنان جزء 8 کشور قدرتمند جهان است و این قدرت جز در سایه انقلاب به دست نمی آمد.

وی به ابعاد قدرت ایران در جهان اشاره کرد و افزود: در دورانی جهان دو قطبی شرق و غرب بر کل کشورهای مسلط بودند و نه اسم و نه نشانی از ایران نبود، ولی امروز در رویردادها و تصمیمات منطقه ایران به عنوان یک طرف معامله و نقطه مقابل و خار چشم استکبار شده است.

حجت الاسلام پیراسته به علت های دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی نیز پرداخت و بیان داشت: به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه یکی از علت های این دشمنی ها است چنان که بنا است بر دنیا حکومت کنند اول باید بر خاورمیانه یا به فرموده رهبر معظم انقلاب بر غرب آسیا مسلط شوند.

وی در تحلیل این علت دشمن و منافعی که عاید استکبار جهانی می شود، خاطرنشان کرد: غیر از منافع مادی چون نفت و گاز که جای خود دارد، منفعت اصلی در این تسلط مربوط به حضور تمام انبیای الهی در منطقه خاورمیانه است که آنها در مطالعات تاریخی خودشان به این نتیجه رسیدند که اگر روزی منجی یا مصلحی ظهور کند، در این منطقه است و برای چنین روزی آماده می شوند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد در ادامه تصریح کرد: در دوران حضور آمریکا در عراق، شاهد بمباران سامراء و محل چاه امام زمان بودیم و این عمل نه به خاطر اعتقاد به حضرت مهدی، بلکه به خاطر ظهور منجی و مصلح جهانی است که از آن وحشت دارند.

وی درباره علت دیگری دشمنی آمریکا با ایران تصریح کرد: حفظ امنیت اسرائیل در منطقه هدف اصلی استکبار از دشمنی با ایران است که به دنبال تشکیل دولت اسرائیل و حکومت کردن از نیل تا فرات هستند.

حجت الاسلام پیراسته به ابعاد این دشمنی اشاره کرد و افزود: زمانی قبل از انقلاب ایران، کشورهای عربی برای نجات فلسطین متحد شدند و تنها کشور حامی اسرائیل، ایران بود ولی با ظهور انقلاب و افشاگری های امام درباره توطئه های اسرائیل، بعد از انقلاب شاهد هستیم که تنها کشور حامی فلسطین، ایران است.

وی ادامه داد: دشمن برای تشکیل دولت مستقل اسرائیل خیلی تلاش کرد که یهودیان را از سراسر جهان جمع کند ولی موفق نشد و امروز برخی تحلیل گران خود صهیونیست پیش بینی کرده اند که تا سال 2025 اسرائیل از بین خواهد رفت که همان فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره نابودی اسرائیل است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد درباره نقش ایران در تحولات منطقه به ویژه سوریه نیز بیان کرد: اوج قدرت ایران در منطقه و جهان را می توان از مذاکرات صلح سوریه دید که سال گذشته در بحث مذاکرات، آمریکا اجازه حضور ایران در این مذاکرات را نداد و امسال در مذاکراتی که در قزاقستان برگزار شد، ایران اجازه حضور به آمریکا به عنوان یکی از اعضا را نداد.

وی در ادامه بیان داشت: در قضیه برجام نیز به دور از تمام نتایجی که به بار آمد، نشان از قدرت ایران داشت که 6 کشور قدرتمند جهان در یک سوی میز و ایران به تنهایی در یک طرف قرار داشت که این عزت و اقتدار تنها در سایه رشادت های جوانانی است که برای حفظ انقلاب خون دادند.

حجت الاسلام پیراسته هم چنین درباره راهبردهای آمریکا برای نابودی انقلاب ایران نیز گفت: راهبرد نظامی بود که از سال های اولیه پیروزی انقلاب با شروع جنگ تحمیلی با حمایت 40 کشور علیه ایران بود و به دنبال آن جنگ های نیابتی و ظهور داعش در منطقه که به گفته خودشان این گروه های تکفیری را تنها برای نابودی ایران تعلیم دادند.

وی در پاسخ آنانی که به حضور ایران در منطقه و در سوریه و عراق شبهه ایجاد می کنند، خاطرنشان کرد: تعلیم افرادی از 113 کشور برای تشکیل داعش، که فقط بر علیه ایران تجهیز شدند و در این حضور ما فقط مرزها را دورتر بردیم و اگر هزینه ای می دهیم منتی سر کشور سوریه نیست که اگر سوریه شکست می خورد، امروز باید در ایران مقابل داعش می ایستادیم.

دشمن با راهبرد نفوذ به دنبال القای تفکرات استکباری و گرفتن قدرت تصمیم گیری در ملت است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد راهبرد دوم دشمن را تحریم و جنگ نرم برشمرد و گفت: در بحث تحریم با وجود تحریم های شدید ولی دشمن نتوانست به خواسته های خود برسد ولی در بحث جنگ نرم با ظهور شبکه های مجازی به دنبال سست کردن اعتقادات و ارزش مردم و به زانو در آوردن اصل انقلاب و نظام هستند که در این زمینه باید بیشتر ورود پیدا کنیم.

وی راهبرد سوم دشمن را نفوذ بیان کرد و افزود: در بحث نفوذ که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تأکید دارند، دشمن به دنبال رسوخ در بدنه نظام با ورود افراد و جاسوسانی که بتوانند دیدگاه مردم را در مورد سیاست ها ایران نسبت به آمریکا تغییر دهند و افرادی را به رأس امور کشوری وارد کنند که تفکرات استکباری داشته باشند.

حجت الاسلام پیراسته در ادامه تصریح کرد: نفوذ دشمن در بحث علمی و رشد بین المللی ایران نیز قابل توجه است که به اسم تبادل نظر با دانشگاه ها افراد خود را برای توقف پیشرفت های علمی می فرستند، و نقش نفوذ در مردم با مبهم کردن و عدم تشخیص درست در مواقع حساس انتخابات است.

وی درباره راهکارهای مبارزه با این تهدیدهای دشمن بیان داشت: در مقابل جنگ نرم دشمن، قدرت نرم بسیج اصلی ترین عامل برای مبارزه است و قدرت نرم اعتقادات و ارزش های دینی که شاهد حضور 2میلیون ایرانی در مراسم اربعین هستیم، باید در این زمینه ها بیشتر حضور داشته باشیم./202/1306/ب1

ارسال نظرات