۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۴۷۷۸۹۲
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه:

بسیج بین المللی مسلمانان از نتایج توجه به قرآن کریم است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج بین المللی مسلمانان از نتایج توجه به قرآن کریم است، گفت: قوی شدن امت اسلامی و بسیج بین المللی مسلمانان از نتایج نزدیک شدن جامعه اسلامی به قرآن است.
حجت الاسلام جواد کرمی

حجت الاسلام جواد کرمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و ابراز داشت: هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 75 طلبه و روحانی اهل سنت در حال برگزاری است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حضور  75 روحانی از مدارس علمیه اهل سنت استان کرمانشاه نشان دهنده علاقه و انس این عزیزان به قرآن کریم است.

این مسؤول در ادامه با ابراز خرسندی از حضور فعال روحانیان اهل سنت در مسابقات، اظهار کرد: حضور طلاب در این دوره از مسابقات رشد بیشتری پیدا کرده و از نظر کیفی نیز ارتقاء یافته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هر ساله شاهد شور و اشتیاق بیشتر طلاب اهل سنت در راستای شرکت در مسابقات قرآن هستیم و با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقدام به برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب اهل سنت کردیم.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم، تصریح کرد:  قوی شدن امت اسلامی و بسیج بین المللی مسلمانان از نتایج نزدیک شدن جامعه اسلامی به قرآن است.

وی ابراز کرد: تلاش های دشمنان اسلام برای تهمت زدن، توطئه کردن، فشارهای اقتصادی و باطل کردن روادید ما نشان دهنده قدرت نفوذ اسلام است که هر چه به قرآن نزدیک شویم این قدرت هم بیشتر می شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، تأکید کرد: بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی از فقدان قرآن کریم در بین مردم است، اگر مفاهیم قرآن کریم در زندگی انسانها پیاده شود قطعأ معظلات اجتماعی نیز برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: بزرگترین نمادهای وحدت در جهان اسلام همین مسابقات قرآن است که همه ملت های اسلامی در مقابل قرآن کریم خضوع و خشوع دارند و از پنج مذهب همچون برادر کنار هم قرار می گیرند.

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: با اشاره به اهتمام دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور بر برنامه های قرآنی تمهیدات لازم در جهت آمادگی استان کرمانشاه جهت میزبانی از مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم روحانیان و طلاب مدارس علوم دینی کشور اندیشیده شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در پایان گفت: خوشبختانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه آمادگی میزبانی مسابقات قرآن کریم را اعلام کرده است و این نشان دهنده عشق و علاقه این استان به این کتاب آسمانی است./857/302/ب2

ارسال نظرات