۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۷۹۰۰
آیت الله علما:

اصل فلسفه انقلاب کمک به مستضعفان بود

آیت الله علما با اشاره به اینکه اصل فلسفه انقلاب بر اساس کمک به مستضعفان بود، گفت: مسؤولان باید در راستای برطرف ساختن مشکلات مردم ابتکار و راهکارهای مختلفی در پیش گیرند و همواره با انگیزه و دلسوزی خاصی به مردم کمک کنند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسؤولان عصر امروز با آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما در این جلسه ابراز داشت: استان کرمانشاه در سطح کشور از حیث بیکاری در رتبه اول قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به وضعیت بیکاری جوانان استان اشاره کردند و به این نکته توجه ویژه داشتند که مشکلات بیکاری استان باید برطرف شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: بیکاری جوانان دارای تبعات و معظلات فراوانی است و این تبعات برای انحراف جوانان کافی است.

این مسؤول گفت: سازمان بهزیستی نیز در حد توان و در چارچوب تعریف شده مشکلات استان کرمانشاه را در نظر گرفته و نسبت به مرتفع ساختن آنها چاره جویی کند.

وی اظهار داشت: تدبیری که سازمان بهزیستی می تواند به سهم خویش انجام دهد، استان کرمانشاه با توجه به خصوصیات ویژه ای همچون 350 کیلموتر مرز دارای حساسیت ویژه ای بوده و این امر تبعات مختلفی را به همراه دارد.

آیت الله علما ادامه داد: اصل فلسفه انقلاب و حرکت امام خمینی(ره) بر اساس کمک به مستضعفان بود، بنابراین امام خود را خدمتگزار مردم می دانست و این مهم سبب محبوبیت ایشان شد.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: باید در راستای برطرف ساختن مشکلات مردم ابتکارات و راهکارهای مختلفی در پیش گرفت و همواره با انگیزه و دلسوزی خاصی به مردم کمک کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: طلاق و اعتیاد از تبعات بیکاری در جامعه است، بنابراین سازمان بهزیستی وظایف خود را به خوبی انجام دهد به گونه ای که آثار و برکاتش در جامعه مشهود و ملموس باشد.

این مسؤول با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره به این نکته تأکید می کرد که بنده را خدمتگزار مردم خطاب کنید، بیان داشت: مسؤولان نیز از مکتب و سیره امام خمینی(ره) الگوبرداری کرده و حل مشکلات و نیازهای ضروری مردم را در اولویت قرار دهند.

 آیت الله علما در پایان با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: تمام رفتار و حرکات رهبر معظم انقلاب از مکتب امام خمینی(ره) سرچشمه گرفته و در مسیر بنیانگذار انقلاب اسلامی حرکت می کند./857/202/ب2

ارسال نظرات