۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۹۱۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

راه رسیدن به خدا دوری از هوای نفس است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسیدن به خدا تنها به یک قدم نیاز دارد و آن قدم نیز گذاشتن پا روی نفس است، وقتی پا روی نفس گذاشته شد انسان به خدا می رسد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در دومین یادواره شهدای اداره کل زندان های خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهدا به وظیفه خود عمل کرده اند، این شهدا به یادواره و مراسم نیاز ندارند زیرا آن ها به سرمنزل مقصود رسیده اند.

وی با بیان اینکه ما به شهدا نیاز داریم، گفت: انسان ها مسیر طولانی را پیش رو دارند، شهادت در مسیر هدف است اما خود هدف نیست بلکه هدف تثبیت کلمة الله، اعلای کلمه توحید، ایجاد عدالت و برداشتن ظلم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: شهدا در مسیر این اهداف بزرگ و پیاده کردن توحید واقعی به شهادت رسیده اند و به طور قطع آن ها به سرمنزل مقصود رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه نباید خود را به خواب بزنیم، تصریح کرد: شهدا در آزمایشات مختلف روسفید بیرون آمده‌اند و نفس آن ها در زمان شهادت دعای مستجاب بود.

وی ادامه داد: خداوند مشتری خوبی برای خریدن کالای انسان که همان جان و اعضای بدن او است می باشد و شهدا نیز طبق معامله ای که با خداوند کردند دست از انواع کارهای غیرضروری کشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رسیدن به خدا تنها به یک قدم نیاز دارد و آن قدم نیز گذاشتن پا روی نفس است، وقتی پا روی نفس گذاشته شد انسان به خدا می رسد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انبیاء و اولیای الهی برای احیای کلمه حق و ابطال باطل گام برداشتند، اظهار کرد: هیچ چیزی بالاتر از مبارزه با کفر، شرک و ظلم در جبهه های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و اثبات کردن حق و ابطال کردن باطل نیست./880/202/ب2

ارسال نظرات