۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۹۱۶
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

اتحاد و انسجام از شاخصه‌های مهم تشکیل جبهه انقلابی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تشکیل جبهه انقلابی الزاماتی دارد و مهم‌ترین آن اجماع و اتحاد نیروهای انقلابی است، گفت: یکی از اقدامات مهم جبهه انقلابی بودن پرهیز اعضا از خودمحوری بودن است و خدامحوری در جبهه انقلابی یک اصل اساسی به شمار می‌رود.
حجت‌‌الاسلام و المسلمین حاج صادقی

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به الزامات تشکیل جبهه انقلابی در انتخابات آتی، گفت: امروز نابودی انقلاب اسلامی بالاترین هدف دشمنان به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان اعم از دشمن داخلی و خارجی با تشکیل جبهه نامتجانس درصدد نابود کردن انقلاب اسلامی و ارزشهای آن هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید به اهمیت تشکیل جبهه انقلابی در مقابل جبهه دشمنان، ابراز کرد: تشکیل یک جبهه انقلابی در مقابل جبهه دشمن از سوی نیروهای انقلابی امری لازم و ضروری است. 

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه تشکیل جبهه انقلابی الزاماتی دارد و مهم‌ترین آن اجماع و اتحاد نیروهای انقلابی است، گفت: یکی از اقدامات مهم جبهه انقلابی بودن پرهیز اعضا از خودمحوری بودن است و خدا محوری در جبهه انقلابی یک اصل اساسی به شمار می‌رود.

وی درباره اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدا تا به امروز در معرض تهدید دشمنان بوده و هست، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب، در نابود ساختن انقلاب اسلامی مصمم هستند، به همین سبب هر اقدامی که به اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی ختم شود مورد حمایت قرار خواهد گرفت بدون آن که از اشتباهات آنان تأیید شود./813/302/ب2

ارسال نظرات